موضوعات داغ

کارلوس ساینز خوشحال از کسب امتیاز در مجارستان

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

کسب امتیاز در مسابقه مجارستان هفته پیش آن هم با وجود مشکلی که در زمان پیت استاپ ایجاد شده بود، باعث خوشحالی کارلوس ساینز بوده است.

راننده تیم مکلارن مسابقه را از رده نهم استارت زد و شروع خیلی خوبی داشت، اما زمانیکه برای تعویض لاستیک ها، از لاستیک نیمه بارانی به لاستیک های مدیوم وارد پیت استاپ شد با مشکل ترافیک داخل پیت مواجه شد و تیم مجبور شد تا برای جلوگیری از یک آزاد سازی نا ایمن، او را کمی دیرتر روانه پیست کند.

با این وجود زمانیکه کارلوس اقدام به خرج از پیت استاپ کرد با آزاد سازی نا ایمن خودرو ویلیامز به رانندگی نیکولاس لطیفی مواجه شد و برخوردی بین این دو ایجاد شد. خوشبختانه به خودرو ساینز آسیب جدی وارد نشد و توانست در پایان رتبه ده را کسب کند که به لطف جریمه زمانی کوین مگنوسن به رتبه نهم ارتقاء پیدا کرد.

روز خیلی سختی بود، از استارت مسابقه بسیار راضی بودم اما خرج از پیت استاپ به راحتی ورود به آن نبود، همه خودرو ها برای تعویض لاستیک وارد پیت شده بودند و باید منتظر یک فضای خالی برای بیرون آمدن می ماندم. خوشحالم که در نهایت به امتیاز رسیدم اما یک شنبه راضی کننده ایی نبود. لایق نتایج بهتری بودیم.

کارلوس امیدوار است نتایج ضعیف تیم مکلارن در مسابقه مجارستان یک اختلال مقطعی باشد و بتوانند در پیست سیلورستون نتایج بهتری کسب کنند. او از تیم مکلارن به خاطر تلاش فراوانی که طی سه مسابقه پشت سر هم انجام دادند تشکر کرده و گفت:

من مشتاقانه منتظر هستم تا با بهبود بالانس خودرو به سیلورستون برویم. از کل تیم به خاطر تلاش های انجام شده در این سه مسابقه تشکر می کنم، همینطور ادامه بدین.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد