موضوعات داغ

هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ با چرخ‌های ۱۹ اینچی و کیت استانداردتری عرضه می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فقط یکسال از زمانی که هیوندای مدل سوناتا ۲۰۲۰ را در نیویورک عرضه کرد می‌گذرد. این مدل باز طراحی‌شده قرار بود شرایط را در بازار سدان اندازه متوسط تغییر دهد، که طراحی تهاجمی سوناتا هم این نکته را نشان می‌دهد. این مدل در واقع زیباترین سوناتایی بود که تاکنون عرضه شده است.

هیوندای می‌خواهد این جذابیت ظاهری را با استفاده از چرخ‌های بزرگ‌تر در سوناتا افزایش دهد. برای مدل ۲۰۲۱، سوناتا SEL پلاس و لیمیتد به چرخ‌های ۱۹ اینچی مجهز خواهند شد.

این رینگ‌های جدید با تایرهای پیرلی پی زیرو 245/40 R19 تمام فصل پوشیده می‌شوند، که طبق گفته هیوندای، مخصوص مشتاقان رانندگی است که می‌خواهند ترکیبی از عملکرد قدرتمند، کنترل واکنشی، و پایداری را در کنار کشش تمام فصل برای مثال روی برف سبک تجربه کنند.

سوناتا 2021

یک ویژگی استاندارد دیگر که به مدل ۲۰۲۱ اضافه شده، هشدار خروج ایمن است، که به نسخه‌های SEL، SEL پلاس، و لیمیتد اضافه شده ‌است. این سیستم با استفاده از رادارهای نظارت بر نقاط کور سوناتا، وقتی خودرو در حالت پارک دوبل باشد به راننده و سرنشینان وضعیت ترافیک در خیابان را هشدار می‌دهد. هشدارهای صوتی و تصویری در صورت نیاز به راننده و سرنشینان داده می‌شوند.

ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد به لیست امکانات دیگری که در سوناتا وجود دارند اضافه شده‌ است. شرکت هیوندای این امکانات را زیبایی هوشمند می‌نامد که دارای یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، یک صفحه نمایش سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم مسیریابی است و از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می‌کند. آپشن‌ها شامل شارژر بی‌سیم، نمایشگر سربالا، و سوئیچ دیجیتالی هیوندای است که از یک اپلیکیشن اختصاصی در گوشی هوشمند استفاده می‌کند.

فروش هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ از ماه آگوست امسال آغاز می‌شود، اگرچه این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره تغییر قیمت این مدل جدید منتشر نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد