موضوعات داغ

لغو شدن گرندپری برزیل مسخره و غیر قابل قبول است

عکس مطلب اول

تاماس روهونی، برگزار کننده گرندپری برزیل، می‌گوید که نمی‌تواند لغو شدن گرندپری برزیل و دلایل فورس ماژوری که فرمول یک برای آن مطرح کرده است را قبول کند. فرمول یک تمام مسابقاتی که در قاره آمریکا بوده‌اند را برای فصل 2020 از تقویم خط زده است. روهونی از این تصمیم شوکه نشده، اما دلیل این اقدام را قانع کننده نمی‌بیند. او در گفتگو با سایت موتوراسپرت می‌گوید:

آن‌ها از نرخ سرایت این ویروس در برزیل سخن می‌گویند، که در برزیل کمی مثل مقایسه کالیفرنیا با فلوریدا در مقیاس قاره‌ای است. ما تمام اعداد و ارقام مربوط به ایالت و شهر سائو پائولو را داریم. این داده‌ها به کمسیون پزشکی فدراسیون جهانی (FIA) توسط افسر پزشکی خودمان فرستاده شده است، که راستی این شخص نائب رئیس همین کمسیون می‌باشد. این ارقام بسیار خوب هستند. در واقع اگر به داده‌های سائو پائولو و حتی برزیل نگاه کنید، به طور نسبی در مقایسه با انگلیس وضع بسیار بهتری دارد. پس وقتی ما اطلاعیه لغو شدن که از مدیریت فرمول یک به دست‌مان رسیده است را می‌خوانیم، برای‌مان قابل قبول نیست. مشخصا این یک دلیل من‌ در آوردی برای لغو مسابقه می‌باشد.

روهونی ادعا می‌کند که برنامه آن‌ها برای برگزاری مسابقه در اینترلاگوس، صد در صد ایمن است و این برنامه بر اساس خط مشی فدراسیون جهانی برای بازگشایی فصل 2020 فرمول یک بنا شده. وی ادامه داد:

توافق برگزارکنندگان فرمول یک فقط یک بند دارد که اجازه خارج شدن یکی از طرفین از قرارداد را می‌دهد، و در هیچ قسمتی از نامه صحبت از دلایل فورس ماژور نشده است. ما در حال گرفتن مشاوره‌های قانونی هستیم زیرا هم شهرداری و هم شرکت من بسیار از این قضیه ضرر خواهیم کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد