موضوعات داغ

تابلوهای 5 متری بالای نمایندگی های پورشه به فروش می رسند! چرا!؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به خاطر یک قانون جدید انرژی در کالیفرنیا، مشتاقان پورشه فرصت منحصر به فردی دارند تا نشان‌های بزرگی که در نمایندگی‌های این شرکت در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند را خریداری کنند. این فرصت توسط فروشگاهی به وجود آمده که در حال فروختن چند عدد از این نشان‌های پورشه به قیمت ۱۲ هزار دلار است. اگر از علاقمندان به برند پورشه هستید برای خرید این نشان‌ها عجله کنید، چون به زودی همگی آن‌ها به فروش خواهند رسید.

در آگوست سال ۲۰۱۸، کالیفرنیا قانون انرژی SB100 را تصویب کرد که نشانگر هدف این ایالت برای استفاده ۱۰۰٪ از انرژی تجدیدپذیر تا سال ۲۰۴۵ است. بخشی از این قانون مستلزم این است که همه نشان‌ها باید با قوانین مصرف انرژی اجباری کالیفرنیا مطابقت داشته باشند. این قانون جدید باعث شد همه نمایندگی‌های پورشه در کالیفرنیا که شامل بیش از ۳۰ نمایندگی هستند، نشان‌های نمایندگی خود را با چراغ‌های ال‌ای‌دی جایگزین کنند.

پورشه

فروشنده این نشان‌ها رابطه‌ای با یکی از پیمانکاران دارد که مسئول به‌روزرسانی نشان‌های پورشه است. این پیمانکار به نشان‌های این شرکت علاقه داشته و چندتا از آن‌ها را نگه داشته و با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی بازسازی کرده است. فروشنده چندتا از این نشان‌های به‌روزشده را به دست آورده و حالا این فرصت منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. این فرصت جالب پیامد غیرمنتظره قانون انرژی SB100 کالیفرنیا و داستان جذابی برای داشتن یک یادگاری ارزشمند پورشه است.

شاید قیمت این نشان‌های ۵ متری به اندازه یک باکستر یا ۹۴۴ کارکرده باشد، اما هزاران نسخه از هردو ماشین در اختیار مردم است، در حالی که فقط چند نشان پورشه در دنیا وجود دارد. پس چه اتفاقی برای بقیه ۲۸ نشان افتاده است؟ به گفته فروشنده، آن‌ها از بین رفته‌اند و تنها چند نمونه از آن‌ها برای فروش باقی مانده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد