موضوعات داغ

مرسدس: سیلوراستون می‌تواند برای ما بسیار خاص باشد

عکس مطلب اول

جیمز الیسون، مدیر فنی مرسدس، امیدوار به حضوری قدرتمند در دو مسابقه سیلوراستون است و می‌گوید این پیست نقاط قوت W11 را به نمایش می‌گذارد. مرسدس تا به اینجای فصل برنده هر سه مسابقه قبلی بوده و الیسون امیدوار است که این روند ادامه‌دار باشد. او بعد از گرندپری مجارستان چنین گفت:

ما مشتاق این مسابقه هستیم، اما فکر می‌کنم تمام کسانی که در این ورزش هستند، زمان‌هایی را به یاد دارند که گفته‌اند ’من واقعا نمی‌توانم برای رفتن به آنجا صبر کنم ...‘ و ما واقعا می‌خواهیم قدرت‌مان را به بقیه نشان دهیم.

سپس وقتی به آنجا می‌روید و عملکردتان چیزی که انتظار دارید نباشد، واقعا تجربه افسرده‌کننده‌ای می‌شود، در حالی که شما خود را در آسمان می‌دیدید. اکثر نکات در مورد خودرو این احساس را به ما می‌دهد که سیلوراستون پیستی است که برای ما بسیار خاص خواهد بود، ولی به زبان آوردن چنین چیزی وسوسه‌انگیز می‌باشد.

تنها بعد از سه مسابقه، مرسدس با 121 امتیاز در صدر جدول سازندگان قرار دارد که بیش از دو برابر 55 امتیاز ردبول است. فراری نیز فقط با 27 امتیاز در رده پنجم جای گرفته. الیسون معتقد است که در کنار پیشرفت آن‌ها در خودروی 2020، مشکلات رقیبان نیز باعث به چشم آمدن چنین اختلافی شده. او اضافه کرد:

از نظر امتیازی، ما کاملا نسبت به رقبای اصلی برتر هستیم زیرا آن‌ها در چند نوبت حتی به خط پایان نرسیده‌اند و فاصله خوبی داریم. در تعیین خط نیز تا به حال خیلی قوی بوده‌ایم. روز مسابقه سخت‌تر است. فاصله در مسابقه کمتر از چیزی است که در تعیین خط وجود دارد. بله، از لحاظ قدرت کلی نسبت به سال گذشته در وضعیت بهتری هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد