موضوعات داغ

جورج راسل: بازگشت آلونسو منطقی است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

جورج راسل بر خلاف برخی صاحب نظران که معتقدند بازگشت ناندو به فرمول یک موجب از دست رفتن موقعیت برای رانندگان جوان است، بازگشت آلونسو را حرکتی منطقی دانسته و آنرا یک حرکت معنی دار اعلام کرد.

با اعلام پایان همکاری سباستین فتل با تیم فراری به یک باره جنب و جوش فراوانی در بازار رانندگان ایجاد کرد. فراری با کارلوس ساینز از تیم مکلارن به توافق رسید، مکلارن دنیل ریکاردو از تیم رنو را به خدمت گرفت و رنو صندلی خالی خود را به فرناندو آلونسو پیشنهاد داد. صندلی که برای ناندو یادآور قهرمانی های اوست.

این تصمیم رنو دو جبه را ایجاد کرده است، عده ایی معتقد اند بازگشت فرناندو ۳۸ساله به فرمول یک باعث از دست رفتن موقعیت برای شکوفایی یک استعداد جوان خواهد شد و عده ایی که کاملا موافق بازگشت ناندو هستند.

فرناندو آلونسو
اگرچه مدیر تیم رنو، سیریل ابیتبول، قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تا رانندگان جوان تیم رنو از دسته های پایین تر را در فرمول یک به کار گیرد اما شرایط ویژه پس از کرونا و شروع با تاخیر مسابقات باعث شد تا ابیتبول نتواند ارزیابی درستی از رانندگانی همانند گوانو ژو یا کریستین لونگارد داشته باشد. ابیتبول افزود:

در مورد انتخاب رانندگان جوان اصلی ترین مشکلی که داشتیم تاخیر در شروع فصل بود. زمانیکه فصل از نیمه سال شروع می‌شود نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا این رانندگان جوان لایق صندلی خودرو فرمول یک هستند یا نه.

جورج راسل، یکی از رانندگان جوانی که توانسته یه صندلی فرمول یک تیم ویلیامز برسد از بازگشت فرناندو بسیار خوشحال است. راننده ویلیامز دوست دارد در کنار بهترین های این ورزش مسابقه دهد و به قطع ناندو یکی از بهترین های تاریخ فرمول یک است.

از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم، فرمول یک مکانی برای مسابقه دادن بهترین رانندگان است و آلونسو یکی از بهترین ها است. بعضی فکر می‌کنند این کار جلوی شکوفایی جوان تر ها را خواهد گرفت اما به نظر من رنو بهترین انتخاب را کرده است. اگر ناندو بازگردد مطمئنم اتفاق بزرگی را رقم خواهد زد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد