موضوعات داغ

رولزرویس گوست جدید برای دوران پسا تجملاتی طراحی شده است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رولزرویس گوست جدید در راه است - این خلاصه نامه سرگشاده‌ای است که به تازگی توسط تورستن مولر- اوتواس مدیرعامل این برند نوشته شده ‌است. این نامه با یک تصویر همراه شده که خطوط اصلی طراحی نسل دوم سدان لوکس گوست را نشان می‌دهد.

رولزرویس همچنین گفته گوست بعدی کاملا جدید خواهد بود و تنها ویژگی‌هایی که از مدل قبلی در آن دیده خواهند شد، نشان اسپیریت آف اکستازی و چتر مخصوص خودرو هستند.

همراه با این بیانیه، مولر- اوتواس اذعان داشت جذابیت گوست در سادگی آن است. البته این ایده از سوی مشتریان مطرح شده است. او همچنین گفته این مشتریان چیزهایی می‌خواهند که از کاهش تجملات و خویشتن‌داری تجلیل می‌کند - خودرویی که قصد جلب توجه ندارد و خیلی آرام کار خودش را انجام می‌دهد. اساسا، مشتریان رولزرویس گوست نمی‌خواهند با ثروت خودشان خودنمایی کنند.

به نظر می‌آید رولزرویس با گوست جدید یک رویکرد مینیمالیستی و غیرتجملاتی یا به گفته مولر- اوتواس پسا تجملاتی را پیش گرفته است. گوست بعدی کاملا با اقداماتی که برند رولزرویس تاکنون انجام داده تناقض دارد، اما در دوران کنونی قطعا با استقبال روبرو خواهد شد. جهان با یک بحران سلامتی روبرو است که به پدیده‌ای عمیق‌تر از نظر اقتصادی و سیاسی تبدیل شده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

این همان چیزی است که خریداران گوست می‌خواهند و رولزرویس می‌خواهد این خواسته آن‌ها را برآورده کند. ما هم هیجان‌زده هستیم تا بدانیم منظور شرکت از دوران پسا تجملاتی چیست.

به زودی اطلاعات بیشتری درباره این مدل منتشر خواهد شد، چون رولزرویس قول داده طی چند هفته آینده یک سری انیمیشن را منتشر کند، و سرانجام در پاییز امسال از این خودرو رونمایی کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد