موضوعات داغ

لوئیس همیلتون با سه چرخ هم پیروز می‌شود، پادشاهی همیلتون در سیلورستون

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

در دورهای پایانی مسابقه سیلورستون هر دو خودرو مرسدس و خودرو کارلوس ساینز از تیم مکلارن دچار پنچری شدند اما تنها لوئیس همیلتون بود که بدون هیچ تغییری در رتبه و امتیاز توانست از پرچم شطرنجی عبور کند. با این حال لوئیس معتقد است که احتمال به پایان نرساندن مسابقه برایش بسیار زیاد بوده است.

همیلتون گفته است که در ذهن خود درگیر این بوده که آیا خودرو نا ایمن خود را به پیت ببرد یا مسابقه را به هر نحوی شده تمام کند که در نهایت تصمیم به رد شدن از خط پایان را گرفته و تمام تلاش خود را کرده تا بتواند پیروز مسابقه شود. پیروزی که ۷امین برد لوئیس در خانه خود خواهد بود و رکوردی جدید برای این قهرمان.

تا لحظه ترکیدن لاستیک مسابقه آرامی را داشتیم و به نظر یک دو ما قطعی بود، والتری بیشتر از من به خودرو خود فشار آورده بود ولی من بیشتر در حال مدیریت خودرو بودم و کمی عقب کشیده بودم. از زمانیکه متوجه ترکیدن لاستیک خودرو او شدم فقط به لاستیک های خودرو خودم نگاه می‌کردم، با چشم دیدم که لاستیک در حال جدا شدن از دیواره است و دقیقا همین اتفاق افتاد. به هیچ عنوان فکر انتظار نداشتم بتوانم دو پیچ آخر را به سلامت طی کنم اما شد.

در دور پایانی به معنی واقعی مریض شدم، بونو فاصله زمانی را در رادیو اعلام می‌کرد و این فاصله به سرعت در حال از بین رفتن بود، زمانیکه از پیچ ۱۵ عبور کردم گاز را تخته کردم و به سمت پیچ ۱۶ شیرجه زدم. هرگز چنین استرسی را تجربه نکرده بودم. قلبم در حال ایستادن بود اما در نهایت همه چیز خوب پیش رفت.

اما همه چیز برای تیم مرسدس خوب پیش نرفت، والتری بوتاس از جایگاه دوم به جایگاه ۱۱ ام پایین رفت و مسابقه را بدون کسب امتیاز به پایان رساند. با این حساب لوئیس همیلتون توانسته پس از تنها چهار مسابقه ۳۰ امتیاز اختلاف با هم تیمی خود ایجاد کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/14
دمش گرم ایول اگه ایران یعنی اسیا به دنیا نیومده بودم ارزوم راننده فرمول ۱ شدن بود و اسطوره امم همینطور.
1399/5/14
آرزوی خیلی از ماها با شما مشترکه