موضوعات داغ

لوتوس کاروان آف‌ گرید یک تریلر لوکس برای سفرهای خانوادگی است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیچ چیز بهتر از سفر به طبیعت همراه با خانواده نیست. این یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش بقا در طبیعت به کودکان است و شرایطی فراهم می‌کند تا کمی از استرس‌ و مشغله زندگی دور شویم.

شاید بهتر است این سفر را با یک شاسی بلند یا یک خودروی کاروانی انجام دهید که برای این نوع سفرها خریداری کرده‌اید. اما اگر چنین وسایل نقلیه‌ای نظر شما را جلب نمی‌کنند، نگاهی به این لوتوس کاروان آف گرید ۲۰۲۰ داشته باشید.

لوتوس کاروان آف گرید بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است. این یک تریلر سفارشی با ۱۰ طرح ارگونومیک خاص است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید با کابینی شروع کنید که ۵ متر طول دارد، در حالی که طول بزرگترین کابین موجود ۷ متر است.

لوتوس کاروان آف‌ گرید

آف گرید همچنین دارای سیستم تعلیق کنترل رایدر در کنار تایرهای آل‌ترین گودریچ و چرخ‌های سفارشی ۱۷ اینچی لوتوس کاروان است. در داخل، آف گرید یک کابین لوکس با اثاثیه مدرن و لوازم عالی ارائه می‌دهد.

همانطور که از نامش پیداست، لوتوس کاروان آف گرید استرالیایی دارای سه پنل خورشیدی ۱۷۰ وات و دو باتری ۱۲۰ آمپر ساعتی برای تامین نیازهای برقی خانواده است. همچنین می‌توان با استفاده از شارژر باتری ۲۵ آمپر ساعتی و یک تقویت‌کننده خورشیدی ۴۵ آمپر ساعتی که همه تجهیزات الکترونیکی را روشن نگه می‌دارد به سفرهای طولانی‌تری رفت.

هنوز قیمتی برای لوتوس کاروان آف گرید ۲۰۲۰ اعلام نشده، اما می‌توانید از طریق سایت این شرکت، نسخه مخصوص خودتان را شخصی‌سازی کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد