موضوعات داغ

فاو بسترن B70 معرفی شد؛ کپی چینی کادیلاک و کیا K5

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مصرف‌کنندگان ایرانی از مدت‌ها پیش با نام تجاری بسترن که یکی از زیرمجموعه‌های فاو است، آشنا بوده‌اند. در طی این سال‌ها سه محصول بسترن B50، بسترن B50f و بسترن B30 توسط بهمن موتور به بازار خودرو کشورمان عرضه شده‌اند که نسبتا در بازار محبوب هستند.

اما باید بدانید سبد محصولات بسترن بسیار گسترده‌تر از سه مدل است. در حالی که شاید قبلا اسم فاو بسترن B70 را نشنیده باشید، اما احتمالا با نگاهی به آن متوجه شباهتش با مدل‌های جدید کادیلاک یا حتی کیا K5 شوید.

بسترن B70 جدید جایگزین مدل کنونی خواهد شد و توسط خودروساز بسترن تولید می‌شود، که مطابق اشارات قبلی بخشی از گروه فاو را تشکیل می‌دهد.

بسترن B70 یک سدان با ظاهر جذاب است و وقتی از جلو به آن نگاه کنید، چراغ‌های جلوی Y شکل آن فورا شما را به یاد چراغ‌های جلوی مدل‌های کنونی کادیلاک می‌اندازد. به‌جز چراغ‌های جلو، B70 همچنین از یک جلوپنجره عریض بهره می‌برد.

بسترن B70

بسترن B70 دارای چرخ‌های ۱۹ اینچی چندپره و دستگیره درهایی است که با بدنه یکی هستند. در پشت هم، شاهد چراغ‌های عقب L شکل هستیم که با یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند.

همچنین لوگوی این برند روی درب صندوق عقب دیده می‌شود. سانروف بزرگ این مدل هم قابل ‌مشاهده است. سبک کلی خودرو به خصوص در جلو شباهت‌هایی نیز به کیا K5 دارد.

بسترن B70 جدید ۴۸۱۹ میلیمتر طول، ۱۸۴۰ میلیمتر عرض و ۱۴۵۵ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دومحور آن ۲۸۰۰ میلیمتر است.

این سدان همچنین از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۶۹ اسب‌بخار بهره می‌برد.

برکسی پوشیده نیست که خودروسازان چینی همیشه از طراحی خودروهای غربی الهام می‌گیرند و کاملا مشخص است که گروه فاو در طراحی بسترن B70 نگاهی به مدل‌های کنونی کادیلاک داشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/19
اول متن نخواندم فکردم فیسلیفت کیا هست