موضوعات داغ

راس براون: ورشتپن شوماخر حال حاضر فرمول یک است

عکس مطلب اول

راس براون، مدیر عامل فرمول یک، از عملکرد فوق‌العاده مکس ورشتپن در مسابقه فرمول یک سالگرد هفتاد سالگی این ورزش بسیار تمجید کرده است و می‌گوید که ورشتپن او را به یاد مایکل شوماخر بزرگ می‌اندازد. براون در تیم‌های بنتون و فراری به عنوان مهندس با شوماخر همکاری داشته است و در دهه‌ 90 و دهه ابتدایی 2000 قهرمانی‌های بی‌نظیری با هم بدست آورده‌اند. کمی بعد و در سال 2010 نیز در سال‌های ابتدایی تشکیل تیم فعلی مرسدس نیز با یکدیگر کار کرده‌ و پایه‌های موفقیت مرسدس کنونی را پی‌ریزی کردند.

در روز یکشنبه، راننده ردبول از خط چهارم استارت زد و در عملکردی دور از انتظار توانست راننده‌های مرسدس را به شدت تحت فشار قرار دهد. خودروهای مرسدس بسیار با تایرهای خود مشکل داشتند و همین نکته باعث شد تا ورشتپن بعد از اولین پیت‌استاپ خود، در نزدیک‌ترین حالت ممکن به والتری بوتاس از پیت‌لین خارج شود و در اولین فرصت پیشتازی مسابقه را پس بگیرد. براون در مورد عملکرد او چنین می‌گوید:

مکس در سیلوراستون فوق‌العاده بود. او از خیلی جهات من را به یاد شوماخر می‌اندازد. وقتی به رادیوهای او گوش می‌دهید، به وضوح متوجه می‌شوید که چه ذهن بازی دارد. حد توان خودرو مکس ورشتپن را محدود نمی‌کند. او قادر است ظرافت خودرو را حس کند و به خوبی به آن واکنش نشان دهد. روزهای اولیه حضور مکس در فرمول یک را به یاد دارم که سرعتش کاملا واضح بود. او حالا به پختگی رسیده و تبدیل به یکی از استثنایی‌ترین رانندگان مسابقه تبدیل شده است. من عاشق رادیوی او شدم، مخصوصا وقتی در جواب درخواست تیم برای مدیریت تایرهایش به آن‌ها گفت نمی‌خواهم مثل یک مادربزرگ رانندگی کنم. این مسئله نشان دهنده اعتماد بسیار زیاد به تیم و رابطه‌ای بسیار قوی با آن‌هاست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد