موضوعات داغ

نیسان GT-R جدید با پیشرانه هیبریدی در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان GT-R احتمالا یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های استفاده‌شده در تاریخ صنعت خودروسازی است. اولین نسخه تولیدی نیسان GT-R در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۰۷ معرفی و چند ماه پس از آن وارد بازار آمریکا شد.

اگرچه نیسان GT-R با اتاق R35 در طول عمرش چندین بار از جمله مدل 50GT-R به طراحی ایتال‌ دیزاین بروزرسانی شده ‌است، اما تاکنون طراحی مجدد بزرگی را تجربه نکرده است.

اما به زودی شاهد معرفی نسل بعدی این پرچمدار اسپرت نیسان خواهیم بود. اشوانی گوپتا مدیر عملیات نیسان موتور گفته است که این شرکت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در خط تولید خودش در ایالات‌متحده است که شامل GT-R هم می‌شود.

نیسان GT-R جدید تا سه سال دیگر وارد بازار خواهد شد

نیسان در حال کار روی طراحی مجدد GT-R است، که احتمالا سال ۲۰۲۳ عرضه شود. این شرکت ژاپنی همچنین قصد دارد یک نسخه هیبریدی پرفورمنس از GT-R عرضه کند، که از سیستم بازیابی انرژی جنبشی استفاده خواهد کرد. خودرو مسابقه‌ای نیسان در مسابقات لمان یعنی GT-R ال‌ام نیسمو هم از همین تکنولوژی استفاده می‌کند.

GT-R

این ادعاها، گزارشاتی که قبلا منتشر شده بود را تکذیب می‌کند. قبلا اعلام شده بود نیسان R36 هیبریدی نخواهد بود، و همچنین GT-R کنونی تا سال ۲۰۲۷ به کار خودش ادامه خواهد داد.

اما آن گزارشات مربوط به سال گذشته بود و از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی از جمله اخراج گون رخ داده است. حالا نیسان در تلاش برای بازگشت به دوران باشکوه سابقش است و خوشحالیم که می‌شنویم مدل خاص خودش را فراموش نکرده است – البته اگر این گزارش توسط مقامات رسمی نیسان تایید شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد