موضوعات داغ

تیزر رولزرویس گوست سیستم تعلیق به اصطلاح ساده آن را به تصویر می‌کشد +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کمپین تبلیغاتی رولزرویس گوست همچنان ادامه دارد. ما قبلا یک طرح کلی از خودرو را دیده‌ایم، شکلی که این شرکت آن را مینیمالیستی خطاب می‌کند. در تیزر دوم گفته شد که مشتریان رولزرویس به دنبال محصولی ساده و کم‌زرق و برق هستند، که باعث شد این شرکت از عبارت عجیب پساتجملاتی برای توصیف آن استفاده کند.

حالا سومین تیزر از چهار تیزر گوست منتشر شده که روی مهندسی این خودرو تمرکز دارد. مانند دو تیزر قبلی، پیام این تیزر هم درباره این است که چیزی در این مدل ساده شده است. اما با تماشای تیزر متوجه می‌شوید مهندسی گوست اصلا کار ساده‌ای نیست. در ابتدای تیزر، از عبارت «کمال در سادگی است» استفاده می‌شود، اما دقیقا چند لحظه بعد، راوی می‌گوید که خلق تجربه رانندگی عالی در گوست جدید ماموریت بسیار پیچیده و دشواری است.

سیستم تعلیقی که ساخت آن سال‌ها به طول انجامید!

در تیزر گفته می‌شود مهندسان رولزرویس سه سال روی سیستم تعلیق رولزرویس گوست کار کرده‌اند. این سیستم تعلیق دوجناقی با نام سیستم پلانار، دارای دوربین‌های رو به جلو برای نظارت بر سطح جاده و داده‌های GPS برای پیش‌بینی دست‌اندازهای جاده است. نتیجه این کار یک سیستم تعلیق پیش‌بینی‌کننده/واکنشی است که همزمان راحتی و پویایی را ارائه می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: رولزرویس گوست جدید برای دوران پسا تجملاتی طراحی شده است

همچنین گفته شده رولزرویس گوست از سیستم رانندگی تمام‌چرخ محرک و فرمان‌دهی تمام‌چرخ بهره می‌برد و هر رولزرویس روی پلتفرم مخصوص خودش ساخته می‌شود. یعنی گوست جدید واقعا از پایه و اساس جدید خواهد بود. در تیزرهای قبلی به این نکته اشاره شده که تنها بخش‌های مدل کنونی که در گوست جدید مورداستفاده قرار می‌گیرند چترهای همراه با خودرو و نشان اسپیریت آف اکستازی هستند.

جاناتان سیمز مهندس ارشد رولزرویس گوست گفته است:

وقتی خواستیم گوست جدید را خلق کنیم - مدلی که از تمام‌ جنبه‌ها بهتر از نسل قبلی خودش باشد - تیم مهندسی باید کارش را از نو شروع می‌کرد. ما محدودیت‌های معماری خود را کنار زدیم و یک خودرو پویاتر، لوکس‌تر و قابل‌استفاده‌تر خلق کردیم.

همچنین بخوانید: اولین اطلاعات از نسل جدید رولزرویس گوست؛ مرزهای تازه در دنیای خودروهای لوکس

رولزرویس در پاییز ۲۰۲۰ از مدل جدید گوست رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد