موضوعات داغ

فراز و نشیب های برند هامر در طول سال های فعالیت خود + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

حدود یک دهه از ورشکستگی گروه خودروسازی جنرال موتورز می‌گذرد. در پی این اتفاق غول خودروسازی آمریکایی ناچار شد تا برخی از برندهای مطرح زیر مجموعه خود از جمله هامر را به تعطیل بکشاند.

پیش از این شرکت هامر نامی آشنا در صنعت ساخت خودروهای آفرودی بود و حتی خودروهای این شرکت همچون هامر H1 در ارتش ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته بودند.

با وجود این موفقیت‌ها، عمر هامر چندان طولانی نبود و این شرکت پس از بیست سال فعالیت به همراه برندهای دیگری همچون پونتیاک و الدزمبیل تعطیل شد. آخرین روزهای فعالیت هامر در سال 2008 سپری شدند و پس از آن تا مدت‌ها خبری از این برند آمریکایی نبود.

هامر باز می‌گردد

حال پس از گذشت حدود یک دهه از آن دوران، بازار خودرو جهانی تغییر و تحولات بسیاری را به خود دیده و اکنون خودروهای برقی بر دنیای خودروسازی حاکم هستند. وضعیت اقتصادی جنرال موتورز نیز در این سال‌ها بهبود یافته و اثر کمتری از ورشکستگی یک دهه پیش دیده می‌شود.

در چنین شرایطی جنرال موتورز تصمیم گرفته تا برند هامر را احیا کرده و به آن شخصیتی جدید در دنیای خودروهای الکتریکی اعطا کند. چندی پیش نیز نخستین محصول جدید هامر که یک پیکاپ الکتریکی است رونمایی شد.

فراز و نشیب‌های هامر در قالب یک فیلم

برند هامر با وجود آن‌که شرکتی کم سابقه محسوب می‌شود اما فراز و فرودهای بسیاری را در طول دوره فعالیتش به خود دیده است. در ویدیو زیر، سعی داریم تا نگاهی کامل به تاریخچه برند هامر و هر آن‌چه در این سال‌ها رخ داده است داشته باشیم.

مخاطبان عزیز می‌توانند این فیلم را به همراه زیرنویس اختصاصی تهیه شده توسط خودروبانک مشاهده کنند. اگر به برند هامر و خودروهای این شرکت علاقمند هستید، فیلم زیر را مشاهده کنید تا با روزهای ظهور و سقوط هامر بیشتر آشنا شوید.

.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد