موضوعات داغ

تصاویر بهتری از نسل بعدی تویوتا GT86 و سوبارو BRZ منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی تصاویری از تویوتا GT86 و سوبارو BRZ منتشر شده بود، اما حالا تصاویر دقیق‌تری از این مدل‌ها لو رفته که به وضوح نشان می‌دهند وقتی این خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب به عنوان مدل‌های ۲۰۲۲ عرضه شوند چه شکلی خواهند بود.

نمای جلویی این خودرو‌های اسپرت نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. این مدل‌ها نمای جلویی شیبدارتر با چراغ‌های جلوی خشن‌تر و یک جلوپنجره بزرگتر و ساده‌تر دارند که به خنک کردن موتور احتمالا توربوشارژ کمک خواهد کرد.

تویوتا GT86

همچنین نگاه بهتری به دریچه‌های ورودی هوا در جلو داریم، و چراغ‌های عقب مجددا طراحی‌شده را می‌بینیم که احتمالا توسط یک نوار ال‌ای‌دی در زیر اسپویلر به هم متصل می‌شوند. البته شاید این فقط یک خط ساده باشد که چراغ‌های عقب را به هم وصل کرده است.

تویوتا GT86 قوی‌تر می‌شود

نسل کنونی این خودروها از یک موتور تنفس طبیعی ۲ لیتری چهارسیلندر تخت با توان ۲۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۱ نیوتن‌متر و جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی بهره می‌برد. نسل بعدی تویوتا GT86 و سوبارو BRZ از یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ قوی‌تر استفاده می‌کند که توان ۲۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۷۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

همچنین ببینید: خودروبانک پلاس 7 – بررسی متفاوت تویوتا GT86 + دوربین مخفی!

احتمالا تا پایان سال جاری به صورت رسمی از تویوتا GT86 و سوبارو BRZ رونمایی شود، زمانی که تولید نسل کنونی آن‌ها به پایان می‌رسد. عرضه این مدل‌ها در آمریکا از سال آینده با قیمت حدودا ۳۰ هزار دلاری آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد