موضوعات داغ

توضیحات مکس ورشتپن در خصوص عصبانیت او در رادیوهای تیمی

عکس مطلب اول

مکس ورشتپن می‌گوید که عصبانیت او در طول مسابقه اسپانیا 2020 و نشان دادن این مورد در رادیوهای تیمی به دلیل استراتژی‌های تیم در بارسلونا بوده است. ورشتپن در همان دور ابتدایی مسابقه موفق شد تا از والتری بوتاس بگذرد و بین دو مرسدس قرار گیرد اما در طول مسابقه نتوانست حتی ذره‌ای فشار به لوئیس همیلتون وارد کند. این مسئله باعث خشم ورشتپن شده بود و به همین دلیل این مسئله را به تیم در رادیو انتقال می‌داد و دائما به آن‌ها می‌گفت که من در حال از دست دادن زمان نسبت به همیلتون هستم و باید برای پیت‌استاپ بیایم، اما تیم به او می‌گفت که باید در پیست بماند. رادیوی ورشتپن اینگونه بود: آیا می‌خواهید دوباره بگویم؟ این تایرهای لعنتی مرده‌ان

تنها مانع این پیت‌استاپ، درآمدن ورشتپن از پیت‌لین در محدوده ترافیک بود و ردبول نمی‌خواست این مورد برای او اتفاق بیافتاد. ورشتپن در رادیو ادامه داد: خیلی دارم زمان از دست می‌دم. برام اهمیت نداره که پشت سر اونا (ریسینگ پوینت) در بیام، من خیلی سریع‌ترم.

ورشتپن بعد از اینکه اولین پیت‌استاپ خود را انجام داد نیز به غر زدن در رادیو ادامه داد: بهتر نیست در ابتدا روی مسابقه خودمون تمرکز کنیم تا اینکه همه حواسمون به لوئیس باشه؟ چون مشخصا روی تایر سافت به اندازه اونا سریع نبودیم. پس بهتر نیس ما از انجام شدن کار خودمون مطمئن بشیم و بذاریم اونا کار خودشونو بکنن؟

ورشتپن در مصاحبه بعد از مسابقه نیز این مسئله را اینگونه توضیح داد:

در نهایت شما نمی‌توانید اعمال آن‌ها (مرسدس) را کنترل کنید. به شدت با تایرهایم مشکل داشتم و در حال از دست دادن مقدار زیادی زمان در دو دور آخر [روی تایر سافت] بودم و قبل از آن هم در رادیو عنوان کردم که برایم مهم نیست که پشت سر ریسینگ پوینت‌ها در بیایم چون خیلی از آن‌ها سریع‌تر بودیم و به راحتی سبقت می‌گرفتم، مخصوصا با تایرهای نو. کل ماجرا این بود.

در حال حاضر ورشتپن در رده دوم جدول قهرمانی سال و پشت سر لوئیس همیلتون قرار دارد. با بردی که همیلتون کسب کرد توانست اختلاف 30 امتیازی قبل از این مسابقه را به 37 امتیاز افزایش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد