موضوعات داغ

محصول جدید خودروسازی فردا بزودی در بازار؛ سدانی نامعلوم

عکس مطلب اول

همانطورکه می‌دانید خودروسازی فردا در اواخر سال 98 شمسی دو خودروی فردا SX5 و فردا SX6 را راهی بازار کرد. دو خودرویی که با تیراژ کم وارد بازار شدند اما شروعی تازه برای این خودروسازی و عرضه محصولاتی با لوگو اختصاصی خود بود.

طبق گزارش اختصاصی خودروبانک ، خودروسازی فردا در چند روز اخیر یک خودروی جدید را در شوروم مرکزی خود در تهران قرار داده است. متاسفانه فعلاً روی آن چادری کشیده شده و مشخص نیست که این خودرو دقیقاً با چه مدل و شمایلی قرار است راهی بازار شود اما طبق مشاهدات می‌توان حدس زد که باید منتظر خودرویی جدید در سگمنت سدان باشیم.

با توجه به نوع نگرش این خودروسازی در عرضه محصولاتی با قیمت‌های رقابتی، به نظر می‌رسد باید توقع داشته باشیم که این سدان (احتمالاً) نیز در ادامه همین نگرش راهی بازار شود و خودرویی نسبتاً ارزان و با جامعه هدف گسترده‌تر معرفی شود.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این خودرو در چه زمانی توسط این خودروسازی عرضه خواهد شد و خودروی جدید بازار ایران دقیقاً چه مشخصاتی خواهد داشت. امیدواریم هر آنچه باشد، خودرویی با کیفیت، با قیمت رقابتی و البته با تیراژ مناسب راهی بازار شود تا شاید بتواند رنگی به بازار خودروی کسل‌کننده و قدیمی ایران بدهد.

نظر شما چیست؟

به نظر شما چه خودرویی توسط خودروسازی فردا و در چه بازه قیمتی راهی بازار خواهد شد؟

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/28
دانگ فِنگ اِس پنجاه
1399/5/29
دقیقا منم حدیم بر اینه دانگ فنگ s50 باشه...

در ضمن خودرو بانک عزیز میشه پیگیری کنید داستان sx 6 چی شد ....تولید داره ...نداره ..

هر برندی میاد تو ایران ۱۰۰۰ دستگاه میزنه میره ....وضعیت خدماتش چی میشه
1399/7/9
من از نزدیک دیدم. چانگان b511 هست.