موضوعات داغ

نگاهی به قیمت موتور سیکلت وسپا در بازار آزاد + جدول قیمت مردادماه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند وسپا همواره یکی از نام‌های شناخته شده در دنیای موتورسیکلت بوده و محصولات این شرکت ایتالیایی سهم قابل توجهی در جدول قیمت موتور سیکلت را به خود اختصاص داده‌اند. موتورسیکلت‌های وسپا با تکیه بر ویژگی‌هایی همچون دوام، استحکام و راندمان مناسب پیشرانه، به انتخاب نخست موتورسواران برای ترددهای درون‌شهری تبدیل شده‌اند.

موتور وسپا، نامی آشنا برای ایرانیان

موتورسیکلت‌های وسپا از گذشته‌های دور تا به حال در بازار موتور سیکلت کشورمان حضور دارند و نسخه‌های متعددی از محصولات این برند را می‌توان در بازار یافت. سری اول موتورسیکلت‌های وسپا با نام وسپا پریماورا به بازار عرضه می‌شوند که مقرون به صرفه ترین مدل این برند بوده و به نوعی نقش پرچمدار محصولات وسپا را ایفا می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: نگاهی به مشخصات فنی وسپا پریماورا 2019؛ موتورسیکلتی برای تمام فصول

محصولات وسپا با یک شعار مشخص به بازار عرضه شدند و این شعار طی سال‌های اخیر همواره نقش موتور محرک این برند را ایفا کرده است. موتور وسپا وسیله‌‌ای مناسب برای جوانان شاغل و زنان است. از این رو برای راندن موتور وسپا نیاز به مهارت خاصی ندارید و می‌توانید تجربه لذت‌بخشی از سواری با وسپا داشته باشید.

موتور وسپا

موتورهای وسپا عمدتا به گیربکس‌های اتوماتیک با ضرایب متغیر مجهز هستند و بنابراین راکب موتور درگیر تعویض دنده در لحظات مختلف نخواهد شد. وزن موتور وسپا نیز نسبتا اندک است و به همین دلیل شتاب‌گیری قابل توجهی را با پیشرانه‌ای کوچک به نمایش می‌گذارد.

وسپا پریماورا ، بهار ایتالیایی

وسپا پریماورا در حقیقت نمادی از موتور وسپا در جهان است. تولید این موتور کوچک، کم حجم و نسبتا ساده، از سال‌های میانی قرن بیستم شروع شده و تاکنون ادامه یافته است. نمونه‌های صفرکیلومتر وسپا پریماورا اکنون با پیشرانه 150 سی سی در کشورمان قابل خریداری هستند.

با این حال در جدول قیمت موتور سیکلت وسپا تنها یک نماینده ندارد. این شرکت کسب و کار خود را طی سال‌های اخیر گسترش داده و اکنون اگر جستجویی در جدول قیمت موتور سیکلت داشته باشید، هفده نوع موتور وسپا با پیشرانه‌های مختلف را خواهید دید که با قیمت‌های گوناگونی نیز به فروش می‌رسند.

جدول قیمت موتور سیکلت وسپا - هفته آخر مردادماه:

مدلسال ساختکارکردقیمت
وسپا اسپرینت 12513965,000 کیلومتر85 میلیون تومان
وسپا 150 وی ال ایکس1399صفرکیلومتر65 میلیون تومان
وسپا 150 اس ایکس ال1398صفرکیلومتر59 میلیون تومان
وسپا 300 جی تی وی1398300 کیلومتر190 میلیون تومان
وسپا 250 جی تی اس13982,200 کیلومتر160 میلیون تومان
وسپا 9461398صفرکیلومتر266 میلیون تومان

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/30
سلام.ببخشید تا چه حجم موتوری امکان شماره گذاری و تردد روزانه با وسپا امکان داره؟