موضوعات داغ

کریستین هورنر: کار بوتاس و آلبون بسیار سخت است

عکس مطلب اول

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، معتقد است که والتری بوتاس و الکس آلبون دوتا از سخت‌ترین شغل‌های داخل پداک فرمول یک را دارند؛ هم‌تیمی بودن با لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن. تمام رانندگان فرمول یک دوست دارند تا در صورت امکان پشت فرمان یکی از دو خودروی مرسدس یا ردبول بنشینند، اما پیوستن به یکی از این دو تیم و هم‌تیمی شدن با همیلتون و ورشتپن می‌تواند برای هر راننده‌ای مشکل آفرین باشد. این دو راننده به خوبی نشان داده‌اند که اصلا کار را برای هم‌تیمی‌های خود آسان نخواهند کرد و عملکرد فوق‌العاده آن‌ها، دائما باعث خواهد شد که راننده دیگر تیم تحت فشار قرار گیرد. هورنر در این باره می‌گوید:

هر دو صندلی آن‌ها حسادت برانگیز است. والتری نسبت به الکس با تجربه‌تر می‌باشد. منظورم این است که هم‌تیمی شدن با مکس، راننده‌ای که در حال حاضر آماده‌ترین راننده فرمول یک می‌باشد، برای هر راننده‌ای سخت خواهد بود. ولی الکس بسیار جوان است و در حال کسب تجربه. او فقط 6 مسابقه در دومین فصل حضورش در فرمول یک را پشت سر گذاشته و پتانسیل خوبی در او می‌بینیم. می‌بینیم که در روزهای یکشنبه، عملکرد مسابقه‌ای او بسیار قوی است و فکر می‌کنم فقط کمی زمان نیاز دارد تا بتواند تمام قطعات پازل را در کنار یکدیگر قرار دهد. اما به نظرم داشتن این دو صندلی جزو سخت‌ترین کارهای فرمول یک می‌باشد. چه با لوئیس هم‌تیمی باشند چه با مکس.

کریستین هورنر و الکس آلبون
در طول این فصل، آلبون بسیار به دلیل اختلاف عملکرد با ورشتپن مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این کریستین هورنر بوده که همیشه از راننده جوان خود حمایت کرده. وی ادامه داد:

او در طول این فصل بسیار خوب مسابقه داده است و فکر می‌کنم باید کمکش کنیم تا تعیین خط‌های بهتری داشته باشد. در حال حاضر راندن خودروی ما برای یک دور خاص کمی سخت است و به نظرم آنچنان در بعضی نواحی اطمینان کافی به راننده نمی‌دهد. در حالی که مکس، پشت فرمان بسیار مطمئن است، الکس احتیاج دارد تا کمی بیشتر در خودرو جا بیافتد و فکر می‌کنم این امکان وقتی ما خودرو را به خوبی پیشرفت دهیم فراهم می‌شود. خواهیم دید که عملکرد الکس در روزهای شنبه بهتر خواهد شد.

او راننده‌ای است که بسیار برای هر حرکت فکر می‌کند و از آن تیپ راننده‌هایی نیست که کاری را بداهه و بدون پیش‌زمینه انجام دهد، پس در تلاش برای درک خودروست. او بسیار به واکنش‌های خودرو حساس می‌باشد، در حالی که مکس در این زمینه قدرتمندتر نشان می‌دهد. به نظرم در قضیه الکس فقط باید زمان را در نظر گرفت تا او راحت‌تر شود، و این مسئله خیلی برایش مهم است. می‌توانید بیش از حد در این مورد فکر کنید ولی او فقط احتیاج به تجربه دارد و زمان، این فاکتور را برای او به همراه می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد