موضوعات داغ

عملکرد خوب سانگ یانگ کوراندو در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

همه با برند سانگ یانگ آشنا هستیم و محصولات مختلف آن برای سال ها در کشور عرضه شده و کم و زیاد شاهد حضور آنان در جاده ها هستیم.

یکی از مشهورترین تولید سانگ یانگ طی سال‌های اخیر، سانگ یانگ کوراندو بوده است. این شاسی‌بلند کوچک در چند نسل به بازار جهانی عرضه شده و در کشورمان نیز حضور دارد.

کیا اسپورتیج و هیوندای توسان دو مورد از رقبای هموطن سانگ یانگ کوراندو هستند که نسبت به کوراندو از مقبولیت بیشتری برخوردارند اما در مقابل کوراندو توانایی‌های آفرودی بیشتری را در خود جای داده است.

تست موس سانگ یانگ کوراندو

حال امروز هزاران کیلومتر دورتر، کارشناسان km77 به سراغ یکی از محصولات جدید این شرکت، یعنی سانگ یانگ کوراندو 2019 رفته و پایداری و مانورپذیری آن را در تست گوزن مورد بررسی قرار می دهند.

همچنین بخوانید:

عملکرد ضعیف نسل جدید فولکس واگن گلف در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

عملکرد فنی کیا اسپورتیج در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌ اید و می ‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که در آن شبیه ساز ورود ناگهانی گوزن و یا هر حیوان دیگری به داخل جاده شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات هنگام فرمان دادن ‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته است، می ‌توانید شاهد عملکرد خودروی شاسی بلند سانگ یانگ کوراندو 2019 در تست گوزن با زیرنویس فارسی باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد