موضوعات داغ

امید دنیل ریکاردو به بازگشت مجدد فتل به صدر رقابت های فرمول یک

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

هم تیمی سابق سباستین فتل در تیم ردبول، باور دارد که سباستین با وجود شروع خیلی بدی که در فرمول یک۲۰۲۰ داشته است توانایی بازگشت به رقابت در صدر جدول را دارد.

پیش از شروع رقابت های فرمول یک ۲۰۲۰ معلوم شد که فتل در فصل آینده دیگر در تیم فراری نخواهد بود و کارلوس ساینز جایگزین او در فراری است. از آن زمان تا کنون فتل در حال تجربه کردن بدترین فصل فرمول یک خود است، با این حال هم تیمی سال ۲۰۱۴ سباستین در تیم ردبول معتقد است این قهرمان آلمانی می‌تواند دوباره به فرم اصلی خود بازگردد و وارد رقابت صدر جدول شود. دنیل گفت:

سب یک ویژگی خیلی خوب دارد و آن اشتیاق فراوان به فرمول یک است. او روحیه جنگنده ایی دارد و برای هر مشکلی به دنبال راه حلی خواهد گشت. قهرمانی که من می‌شناسم اهل تسلیم شدن نیست و دائم مشکلات را تجزیه و تحلیل میکند تا به یک راه حل مناسب برسد. به هر حال او یک آلمانی است با روحیه آلمانی.

انتظار دارم که یک بازگشت خوب به رقابت داشته باشد و قطعا همین خواهد بود.

هنگامیکه در سال ۲۰۱۴ دنیل جایگزین مارک وبر در تیم ردبول و به عنوان هم تیمی سباستین انتخاب شد تنها راننده ایی بود که توانست به عنوان هم تیمی در طول یک فصل از سباستین پیشی بگیرد. این رکورد تا سال ۲۰۱۹ باقی بود، اینبار چارلز لکلرک بود که در پایان فصل امتیازات بیشتری نسبت به سباستین کسب کرده بود.

دنیل تأثیر فتل بر دوران فعالیت خودش را مهم دانسته و گفت:

نمی‌توان از تأثیر فتل بر فرمول یک چشم پوشی کرد، برای من او تنها یک هم تیمی نبود، یک رقیب ارزشمند بود.

زمانیکه خبر فراری را شنیدم با خودم گفتم فتل باید حتما در این ورزش بماند و همانند گذشته در سطحی عالی به رقابت بپردازد. او ۱۰۰درصد توانایی و لیاقت این کار را دارد. وجود او برای فرمول یک حیاتی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد