موضوعات داغ

آنباکسینگ و بررسی ماکت مرسدس بنز 300SL در مقیاس 1:18 + فیلم

عکس مطلب اول

اگر از علاقمندان دنیای ماکت ها باشید، احتمالا بررسی های قبلی ماکت در خودروبانک را خوانده اید. در ادامه بررسی ماکت ها امروز به سراغ ماکتی از یک مدل کلاسیک رفته ایم. مرسدس بنز 300SL . این اتاق مرسدس بنز به R107 معروف است. این اتاق یکی از زیباترین طراحی های مرسدس بنز علی الخصوص در قسمت جلو خودرو بود. جالب است بدانید که این طراحی زیبا بین سال های 1985 تا 1989 تولید می شد.

مرسدس بنز SL300

اما شرکت ماکت سازی Norev که لایسنس تولید بسیاری از مدل های مرسدس بنز را در اختیاز دارد، سراغ مدل کانورتیبل این اتاق رفته و با رعایت جزییات دقیقی از مرسدس بنز 300SL، ماکت زیبا و پرطرفداری را در مقیاس 1:18 آن ارائه کرده است.

این ماکت مشابه بیشتر ماکتهای شرکت Norev دارای درهای باز شونده است. کیفیت درب ها و لولاهای آن هم آنقدر خوب است که جای نگرانی از باز و بسته شدن زیاد آنها نیست.

ماکت مرسدس بنز 300SL از نورو

ماکت مرسدس بنز 300SL از برند Norev

درب صندوق عقب این ماکت هم بازشونده است و فضای داخل صندوق این ماکت از جنس پلاستیک نرم ساخته شده است. همچنین درب کاپوت این مرسدس بنز 300SL باز می شود و اجزا زیر کاپوت مانند موتور با دقت و ظرافت خاصی شبیه سازی شده است.

ماکت فلزی مرسدس بنز

مانند بسیاری از ماکت های شرکت های دیگر، با چرخاندن غربیلک فرمان این ماکت ، چرخهای جلوی این ماکت حرکت به طرفین می چرخند. در انتها شما را به دیدن کلیپ کوتاهی از این ماکت زیبا دعوت میکنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد