موضوعات داغ

آغاز بکار نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک از پاییز امسال

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سرهنگ علی محمدی، رییس مرکز شماره ‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که به زودی در سراسر کشور، نوبت ‌دهی مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

در راستای گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی و کاهش حضور و تجمع شهروندان در روزهای کرونایی، تصمیم بر آن شد تا نوبت دهی مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام شود و در همین راستا تمامی ظرفیت یک سالن از دو مرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و میثم در غرب تهران در ابتدا به نوبت دهی اینترنتی اضافه شده و سپس تمام ظرفیت مراکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس و الغدیر در یافت آباد به نوبت ‌دهی اینترنتی اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی همچنین در ادامه اعلام کرد که در حال آماده ‌سازی زیرساخت‌ های لازم در مراکز تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت دیگر هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده، بزودی و تا اوایل پاییز امسال امکان نوبت دهی به صورت اینترنتی در تمامی مراکز تعویض پلاک فراهم خواهد شد. پس از انجام این کار، به مرور نوبت دهی فقط از طریق اینترنت انجام خواهد شد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ادامه با اشاره به آدرس سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک، اعلام کرد که شهروندان با استفاده از سامانه nobatdehi.epolice.ir به راحتی می توانند از سامانه نوبت‌ دهی پلیس استفاده کرده و نوبت اینترنتی را دریافت کنند. در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می ‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند و در مواردی حتی برای همان روز هم ظرفیت دریافت نوبت وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد