موضوعات داغ

تمرین سوم فرمول یک بلژیک 2020؛ فراری از عرش به فرش رسیده است

عکس مطلب اول

در تمرین سوم گرندپری فرمول یک بلژیک 2020، این لوئیس همیلتون بود که توانست در رده نخست قرار گیرد. استبان اوکون و لندو نوریس نیز با عملکردی خیره‌کننده خود را به رده‌های دوم و سوم رساندند. بعد از تمرین‌های دیروز و جنگ تیم‌ها برای پیدا کردن بهترین تنظیمات برای این پیست، جای مرسدس و ردبول عوض شد و این بار این مرسدس بود که در سکتور دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و همین مورد در نتایج نیز به چشم آمد.

تیم هاس زودتر از سایر تیم‌ها راننده‌هایش را به پیست فرستاد تا باز هم کمی از زمان از دست رفته دیروز را جبران کند. دو راننده هاس عملکرد بدی در این تمرین نداشتند و نکته جالب، سریع‌تر بودن هر دوی آن‌ها از خودروهای فراری بود. فراری که دیروز هم عملکرد بسیار بدی داشت، نشان داد که باز هم می‌تواند فاجعه‌بارتر شود و در این تمرین در رده‌های 17 و آخر قرار گرفتند. آن‌ها در سال قبل خط اول استارت را در مرحله تعیین خط از چنگ مرسدس درآوردند ولی امسال در تلاش خواهند بود تا حداقل از Q1 صعود کنند.

در دقایق پایانی این تمرین رانندگان برای شبیه‌سازی یک دور سریع به پیست آمدند اما ترافیک ایجاد شده در پیست برای بسیاری از آن‌ها مشکل آفرین شد. ترافیکی که در این فصل بارها شاهد آن بودیم و باید ببینیم در تعیین خط این مورد تا چه حد رانندگان را اذیت خواهد کرد.

نتایج کامل تمرین سوم گرندپری فرمول یک بلژیک 2020

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد