موضوعات داغ

شکار هیوندای کاستو، مینی ون 7 سرنشین هیوندای

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز در خودروبانک نگاهی به یک هیوندای خواهیم انداخت که احتمالا هیچوقت آن را ندیده اید!. طبق گفته ها، این خودرو تحت عنوان کاستو (Custo) شناخته شده و حاصل سرمایه گذاری مشترک بین هیوندای موتور کره جنوبی و شرکت خودروسازی بایک چین است.

همانطور که می بینید، این خودرو باتوجه به درب کشویی و طول زیاد، در قامت یک مینی ون 7 سرنشین طراحی شده و به احتمال بسیار زیاد تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. البته این خودرو اولین محصول مشترک هیوندای و بایک نبوده و سرمایه گذاری مشترک آنان از سال 2002 میلادی آغاز شده و خودروی کاستو آخرین ساخته مشترک آنان به شمار می آید.

طبق اعلام منابع خبری، این خودرو در قالب یک MPV هفت سرنشین و با امکان عرضه به صورت شش سرنشین، از ماه اکتبر به بازار چین عرضه خواهد شد. چیزی که در این خودرو جلب توجه می کند طراحی ظاهری فوق العاده جذاب آن خواهد بود که همانند سایر محصولات نسل جدید این شرکت طراحی شده و می تواند بزرگ ترین مزیت این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای MPV در بازار چین باشد که در قسمت جلو و عقب آن می توانیم ظاهری جذابی را شاهد باشیم.

هیوندای کاستو

منابع محلی چینی می گویند که این خودرو به طور انحصاری با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژر در بازار چین عرضه خواهد شد که می تواند خروجی قدرت 237 اسب بخاری و گشتاور 353 نیوتن متری داشته باشد. نیروی آن هم تنها توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها ارسال خواهد شد.

هنوز جزییات دقیق و یا قیمت این خودرو برای عرضه در بازار چین مشخص نشده و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه که تقریبا 2 ماه دیگر می شود، جزییات بیشتر فنی و قیمت تمام شده آن هم اعلام خواهد شد.

هیوندای کاستو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد