موضوعات داغ

مینی استون مارتین DB5 جدید بچه‌ها را به جیمز باندهای کوچولو تبدیل می‌کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به زودی فیلم جدید جیمز باند اکران خواهد شد، که عرضه مداوم خودروهای مرتبط با مامور ۰۰۷ نشانگر همین قضیه است.

پس از عرضه دو مدل ونتیج و سوپرلگرا نسخه ۰۰۷ توسط استون مارتین، این شرکت بریتانیایی با همکاری شرکت لیتل‌کار از یک نسخه قابل دسترس‌تر رونمایی کرده‌ است – یک استون مارتین DB5 جونیور.

این مدل مانند خودروهای جونیور سابق یک نسخه با مقیاس کوچک از DB5 کروکی است. این مدل که اندازه آن تقریبا دو سوم یک DB5 واقعی است، حدود سه متر طول و بیش از یک متر عرض دارد.

قطعات مکانیکی آن نسبتا مدرن هستند. جنس شاسی لانه‌زنبوری این مدل از آلومینیوم و پیشرانه الکتریکی آن دارای چند حالت رانندگی است. یک حالت تازه‌کار وجود دارد که قدرت تیموتی را به یک کیلووات، سرعتش را به ۱۹ کیلومتر بر ساعت و محدوده سفر آن را به ۳۰ متر محدود می‌کند.

مینی استون مارتین DB5

اگر نیازمند قدرت بیشتری باشید، حالت رانندگی خبره قدرت و سرعت را تا ۵ کیلووات ساعت و ۴۸ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌دهد. این مدل همچنین دارای حالت رانندگی مسابقه‌ای است. این باعث می‌شود DB5 به اندازه بقیه مدل‌های شرکت لیتل‌کار قدرت داشته باشد.

همچنین یک نسخه سریع‌تر استون مارتین ونتیج وجود دارد که می‌تواند قدرت ۱۰ کیلووات تولید کند. سرعت نهایی این مدل هنوز اعلام نشده است. تمام این مدل‌ها دیفرانسیل عقب و دارای یک ترمزدستی سنتی هستند.

قیمت این DB5 کوچک از ۶۹۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. اگر نسخه ونتیج را بخواهید، باید مبلغ ۸۹۵۰۰ دلار را بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد