موضوعات داغ

آنباکسینگ و بررسی ماکت بی ام و سری 7 در مقیاس 1:18 + فیلم

عکس مطلب اول

هفته گذشته در بخش ماکت، ماکتی کلاسیک از مرسدس بنز را به حضورتان معرفی کردیم. اما امروز به سراغ ماکتی از بی ام و رفته ایم. ماکتی پرطرفدار از یک ماشین پرطرفدار.

سری 7 بی ام و از سال 1977 با اتاق E23 معرفی شد و تا به امروز شش نسل از این سری عرضه است. ماکتی که امروز به سراغش رفته ایم نسل ششم از سری 7 محسوب می شود که کد اتاق G12 به آن اختصاص دارد. البته در آخرین مدل از این نسل فیس لیفت مهمی صورت گرفته که هم در جلو پنجره و هم در سپر تغییرات زیادی کرده است. ماکت امروز ما مدلی است که در سال 2016 معرفی شده است.

ماکت بی ام و سری 7

این ماکت ساخته برند iScale هست. یکی از معدود برندهایی که لایسنس تولید ماکت های بی ام و را با پک بی ام و در اختیار دارد. جعبه این ماکت به صورت اختصاصی بی ام و طراحی شده و هولوگرام رسمی بی ام و نیز در زیر جعبه وجود دارد. طول ماکت حدودا 28 سانتی متر است و ماکت به علت اینکه تمام فلزی است، وزن نسبتا بالایی دارد.

ماکت بی ام و سری 7

جزییات داخل ماکت خودرو با خوبی رعایت شده و جنس لولاها طوری است که با چندین بار باز و بسته کردن درب های ماکت، رها نمی شوند. از دربهای بازشو ماکت گفتیم، هر چهار درب ماکت بازشو هستند. همچنین درب کاپوت و درب صندوق نیز بازشو هستند. همچنین با چرخاندن غربیلک فرمان چرخهای جلوی این ماکت میچرخند. در انتها شما را به دیدن کلیپی از این ماکت دعوت میکنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/12
سلام وقتتون بخیر .
چطوری میتونیم سفارش بدیم ؟
رنگ مشکی موجوده ؟
قیمتشون لطف میکنید ، ممنون