موضوعات داغ

تمرین اول فرمول یک ایتالیا 2020؛ رده سوم برای آلبون در روز تصادف ورشتپن

عکس مطلب اول

طبق معمول این فصل این دو مرسدس بودند که در تمرین اول گرندپری فرمول یک ایتالیا 2020، رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. الکس آلبون از تیم ردبول نیز موفق به کسب جایگاه سوم این تمرین شد تا بر خلاف انتظار بالاتر از هم‌تیمی خود قرار گیرد. در دقایق ابتدایی این تمرین الکس آلبون اولین زمان پیست را به ثبت رساند؛ 1:24.0. اما به دلیل نقض محدوده پیست توسط او در این دور، زمان او از جدول حذف شد تا کیمی رایکونن اولین زمان این تمرین را در جدول ثبت کند. بعد از آن مرسدس‌ها هم به پیست آمدند و جالب که بود که از همان ابتدا به صدر جدول نرفتند. کمی بعد لوئیس همیلتون سریع‌ترین زمان پیست را با اختلاف زیاد ثبت کرد تا باز هم نشان دهد که مرسدس چه خودروی قدرتمندی در اختیار دارد.

اتفاق مهم این تمرین اسپین شدن مکس ورشتپن و برخورد او با دیواره پیست بود که منجر به وارد شدن صدمه به بال جلو شد. در این برخورد صدمه‌ای به قسمت زیرین یا همان کفی خودرو نیز وارد شد زیرا در اثر اسپین شدن، ورشتپن از روی کرب سوسیسی رد شد. این تصادف دلیل به اهتزاز درآمدن پرچم قرمز بود تا برای مدتی کوتاه تمرین متوقف شود.

بعد از بازگشت دوباره خودروها به پیست این والتری بوتاس بود که با دوری سریع به صدر جدول رفت تا از هم‌تیمی خود بالاتر باشد. الکس آلبون نیز در رده سوم ماند و این دنیل کویات بود که با عملکردی خوب توانست دو هم‌تیمی ردبول را از یکدیگر جدا کند. در قسمت انتهایی این تمرین رانندگان به شبیه‌سازی‌های مسابقه پرداختند و زمان آن‌ها در جدول بهبود پیدا نکرد. گفتنی است طبق انتظار فراری‌ها روز خوبی را سپری نکردند و زمان‌های سباستین فتل با ویلیامزها مقایسه می‌شد.

نتایج کامل تمرین اول گرندپری فرمول یک ایتالیا 2020

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد