موضوعات داغ

جواب جالب بی ‌ام ‌و به رونمایی پرهیاهوی مرسدس بنز S کلاس جدید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدت کوتاهی پس از اینکه نسل جدید مرسدس بنز S کلاس در بازار عرضه شد، بی‌ ام ‌و در ویدیویی اینستاگرامی با استفاده از بی ام و سری ۷ کنونی، به رقیب جدید این مدل تبریک گفت.

این کلیپ کوتاه با نشان دادن نوار S شکلی از یک جاده آغاز می‌شود که خودرویی (نه یک سری ۷) در آن حرکت می‌کند. پس از نماهایی که از بالا گرفته شده، سری ۷ را در حال حرکت در جاده می‌بینیم.

بی‌ ام ‌و در کپشن این ویدیو گفته است:

هی، آفرین مرسدس بنز. ما هم طرفدار S هستیم.

بی ‌ام ‌و سری ۷ کنونی هرچقدر هم جذاب باشد، واقعیت این است که از اواسط سال ۲۰۱۵ در بازار بوده و با وجود اینکه اخیرا فیس‌لیفت شده، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. حالا که S کلاس جدید عرضه شده، جای تعجب نیست که مرسدس بخش زیادی از مشتریان احتمالی سری ۷ را به خودش جذب کند.

تفاوت اصلی بین بی ام و سری ۷ کنونی و مرسدس S کلاس جدید در کابین آن‌هاست.

تفاوت های سری 7 و کلاس S

در حالی که سری ۷ کنونی دارای سوئیچ‌ها و دکمه‌های فیزیکی زیادی است، S کلاس جدید تقریبا تمام دکمه‌های سنتی که انتظار دارید روی داشبورد ببینید را کنار گذاشته است. به عنوان مثال، در حال حاضر این سدان لوکس از یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای بزرگ بهره می‌برد که می‌توان از طریق آن تهویه هوای خودرو را هم کنترل کرد. علاوه بر این، مرسدس S کلاس یک خوشه ابزار کاملا دیجیتالی دارد و در کابین آن از قطعات آلومینیومی زیبا و یک سیستم نورپردازی محیطی پیشرفته استفاده شده است.

باعث خوشحالی است که بی ‌ام‌ و در حال کار روی نسل بعدی سری ۷ است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد