موضوعات داغ

افزایش حداقل 40 درصدی نرخ آزمون برای معاینه فنی ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

برای تردد در سطح شهر تهران، داشتن معاینه فنی امری الزامیست و در صورت تردد وسایل نقلیه بدون معاینه فنی، روزانه مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهند شد. آمار جریمه این خودروها را پلیس دارد، ولی شهرداری تهران عکس ‌های مربوط به خودروهای فاقد معاینه فنی را به صورت مکانیزه رصد کرده و دائما برای پلیس راهور ارسال خواهد کرد.

در حال حاضر انجام معاینه فنی هزینه بالایی ندارد و اگر ماشینتان در سلامت کامل است، می توانید با هزینه اندکی معاینه فنی اتومبیل خود را دریافت کنید، اما باید گفت که مدت زمان کمی برای دریافت معاینه فنی با قیمت فعلی دارید، زیرا خبرهایی به گوش می رسد که به زودی نرخ معاینه فنی افزایش پیدا خواهد کرد.

گفته می شود که سازمان حمایت از مصرف ‌کننده و شورای رقابت با در نظر گرفتن موضوعاتی در این زمینه، پیشنهاداتی به وزارت کشور ارسال کرده و در حال نهایی شدن است. در صورت نهایی شدن این موضوع که مربوط به افزایش نرخ انجام معاینه فنی خودروها با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه می شود، باید خود را برای افزایش حداقلی 30 الی 40 درصدی نرخ معاینه فنی آماده کنیم و حتی ممکن است که نرخ تعیین شده بیش از درصد ذکر شده هم باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/17
اينا همش در جهت حمایت از مصرف کننده است. دزدی از جیب مردم ( تورم) هم همینطور
تولید خودروی آشغال به قيمت نجومی هم همینطور. واسطه گری خودروساز و فروش قطره چکانی هم همینطور
همش فقط از مردم حمایت میکنن.،چقدر مسئولین دلسوزی