موضوعات داغ

بازی ماریو کارت لایو خانه شما را به پیست مسابقه تبدیل می‌کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چند بار حین اینکه شما و دوستان‌تان در حال دویدن در اتاق نشیمن بوده‌اید، مادر شما فریاد زده «اینجا که پیست مسابقه نیست!»؟ از این پس هرجایی می‌تواند یک پیست مسابقه باشد. نینتندو با همکاری ولان استودیوز بازی ماریو کارت لایو: پیست خانگی را ساخته است، یک بازی که خودروهای کنترلی و بازی‌های ویدیویی را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

ماریو و لوئیجی در پیست مسابقه نینتندو

این بازی که برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ و نینتندو سوئیچ لایت در دسترس است، را می‌توان با یک سری کارتینگ ماریو قرمز یا لوئیجی سبز خریداری کرد. شما می‌توانید از هر چیزی یک پیست مسابقه بسازید، و حتی بخش‌هایی از پیست واقعی موردعلاقه خودتان را بازسازی کنید. یک دوربین کوچک بالای سر شخصیت ایتالیایی محبوب شما اتفاقات را ضبط و روی کنسول پخش می‌کند، جایی که کنسول دستی سوئیچ، محیط‌هایی مثل جنگل و چشم‌اندازهای برفی و همچنین موانعی مثل گیاهان گوشت‌خوار را وارد بازی می‌کند. خودروهای کارتینگ در اتاق نشیمن، هنگام شتاب‌گیری و یا وقتی با یک مانع برخورد می‌کنند از خودشان واکنش نشان می‌دهند.

وسایل منزل در پیست مسابقه ماریو کارت!

بر خلاف نسخه اصلی سوپر ماریو کارت محصول ۱۹۹۲، ماریو کارت لایو اجازه بازی همزمان را به چهار بازیکن می‌دهد، اما هر سری کارتینگ باید به صورت جداگانه خریداری شود. همچنین می‌توانید در نسخه تحت کنترل کامپیوتر با رقبای هوش مصنوعی خود مسابقه دهید. هر بسته شامل سری کارتینگ ماریو یا لوئیجی به انتخاب شما، چهار دروازه مسابقه برای کمک به هدایت مسابقه پیرامون وسایل منزل شما، و دو علامت فلش مقوایی است که مسیر را به شما نشان می‌دهند. شما می‌توانید از هر چیزی برای درست کردن مسیر مسابقه استفاده کنید، بنابراین خلاقیت به خرج دهید، اما از وسایل شکستنی استفاده نکنید.

جزئیاتی در مورد حداکثر طول مسیر مسابقه، طول عمر باتری، و اینکه آیا سری کارتینگ‌های جدیدی در راه هستند منتشر نشده است، اما امیدواریم یوشی، پرنسس پیچ، و شاید یک مرسدس بنز W25 محصول ۱۹۳۴ از ماریو کارت ۸ به این بازی اضافه شوند.

بازی ماریو کارت لایو: پیست خانگی از ۱۶ اکتبر با قیمت ۹۹ دلار برای نینتندو سوئیچ در دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد