موضوعات داغ

با کمتر از 300 میلیون پیش پرداخت، بی ام و سوار شوید! + شرایط فروش اقساطی

عکس مطلب اول

در شرایطی که بازار خودرو ایران بسیار آشفته شده و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک بازار خودرو عاری از خودروهای صفرکیلومتر کمتر از 200 میلیون تومان شود، پرشیا خودرو اقدام به فروش بی ام و 218i اکتیو تورر با شرایط اعتباری کرده است که در نوع خود و با توجه به شرایط کنونی بازار جالب به نظر می‌رسد.

مشتریان برای خرید بی ام و 218i اکتیو تورر نیاز به ارائه پیش پرداختی تنها معادل 289 میلیون تومان دارند. سایر مبلغ خودرو نیز در اقساط یک ساله دریافت خواهد شد که مبلغ هر قسط 125 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

بی ام و سری 2 اکتیو تورر

بی ام و 218i اکتیو تورر نسخه خانوادگی بی ام و سری 2 محسوب می‌شود که تولید آن از سال 2015 آغاز شد. این خودرو به یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 134 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گیربکس مورد استفاده روی بی ام و 218i اکتیو تورر نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است.

سیستم صوتی Hifi، سقف پانوراما، لاستیک ران فلت و صندلی‌های برقی جلو، بخشی از امکانات رفاهی بی ام و 218i اکتیو تورر هستند. مصرف سوخت بسیار پایین این نسخه از بی ام و سری 2 یکی از نکات قوت این خودرو است که با توجه به افزایش شدید بهای سوخت در کشور، اکنون نکته مهمی هنگام خرید خودرو محسوب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید تست و بررسی بی ام و سری 2 اکتیو تورر را مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی

برای آگاهی بیشتر با شرایط فروش این خودرو می توانید با شماره 4591 داخلی 3 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/19
اقساط کاملا ناقابل و سازگار با شرایط کارمندی!!بابا ایول دم شما گرم لطف کردین...
1399/6/20
سری دو اکتیوتورر رو دستشون بدجوری باد کرده حالا همچین شرایطی گذاشتن فروش بره.