موضوعات داغ

سباستین فتل برای پیوستن به مرسدس در انتظار تصمیم همیلتون خواهد ماند

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل برای پیوستن به مرسدس در انتظار تصمیم همیلتون خواهد ماند.

دو هفته پیش انتظار میرفت که سباستین فتل تصمیم خود در رابطه با پیوستن به تیم ریسینگ پوینت یا همان استون مارتین فصل ۲۰۲۱ رقابت های فرمول یک را اعلام کند اما هنوز پس از گذشت بیش از ۱۴ روز سباستین سکوت خود را نشکسته است.

از اوایل سال جاری میلادی و پس از اعلام پایان همکاری فتل و فراری توسط تیم ایتالیایی، سباستین در حال بررسی گزینه های خود است.

درحالی که ردبول، مکلارن و رنو درب را به روی قهرمان آلمانی فرمول یک بسته اند محتمل ترین انتخاب برای فتل تیم استون مارتین در نظر گرفته شده است. همه رسانه ها منتظر بودند تا فتل در مسابقه بلژیک تصمیم خود را برای پذیرفتن یا رد پیشنهاد سالانه ۱۵میلیون دلاری استون را اعلام کند اما سباستین بازهم از اعلام نظرش خود داری کرد و گفت که در مورد فصل ۲۰۲۱ هنوز نظر جدیدی ندارد. فتل در کنفرانس خبری رانندگان گفت:

من قلم های زیادی همراه خود دارم اما هیچکدام برای امضاء کردن مناسب نیستند. هیچ جواب جدیدی ندارم پس میتوانید جواب های قبلی من را دوباره بشنوید.

حال دو هفته بعد از این صحبت های قهرمان ۴دوره رقابت های فرمول یک هنوز هم هیچ خبر جدیدی شنیده نمیشود به همین دلیل به نظر سایت Motorsport سباستین منتظر تصمیم همیلتون و مرسدس برای ادامه یا عدم ادامه همکاری آنها مانده است.

درحالی که والتری بوتاس پیشتر به همکاری خود با مرسدس برای فصل آینده اشاره کرده بود اما همیلتون و توتو ولف هنوز هیچگونه نظری در رابطه با ادامه همکاری با یکدیگر بیان نکرده اند.

ماه گذشته زمانیکه از همیلتون در رابطه با مذاکره برای ادامه همکاری با مرسدس سوال شده بود اینگونه پاسخ داد:

وقتی تمام جزئیات کوچک را از سر راه بر داریم تازه مشکلات اصلی نمایان خواهند شد.

اگرچه قهرمان بریتانیایی ۶دوره رقابت های فرمول یک بارها اعلام کرده است که تا چند سال آینده در فرمول یک باقی خواهند ماند اما به نظر میرسد تا زمانیکه تکلیف لوئیس و مرسدس مشخص نشود فتل قصدی برای اعلام نظرش ندارد.

موتور اسپرت گزارش داده است که دو پارامتر اصلی در مورد پیوستن فتل به استون مارتین وجود دارد.

اولی مربوط به قانوی بودن یا نبودن خودرو آنها و بحث در رابطه با کپی کردن خودرو مرسدس است و مورد دوم در رابطه با امضاء قراردادی جدید بین همیلتون و مرسدس. به این ترتیب فعلا فتل گوش بزنگ انتخاب مرسدس مانده است.

اگر لوئیس همیلتون با مرسدس قطع همکاری کند فتل برای پیوستن به مرسدس همه تلاشش را خواهد کرد و اگر فتل تصمیم بگیرد به خودرو ریسینگ پوینت اعتماد نکند تلاش های سرجیو پرز نتیجه خواهد داد و راننده مکزیکی میتواند صندلی اش را نگه دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد