موضوعات داغ

فروش اقساطی بی ام و سری 7 مدل 2017 با پیش پرداخت 1 میلیارد تومان + شرایط فروش اقساطی

عکس مطلب اول

حدود دو سال از توقف واردات خودرو به کشورمان می‌گذرد که در نتیجه آن قیمت خودروهای وارداتی بازار روز به روز نجومی‌تر شدند و البته مشتریان ایرانی از نعمت داشتن خودروهای بروز و مدرن بازار جهانی بی نصیب ماندند.

یکی از مدرن‌ترین خودروهایی که پیش از توقف کامل واردات خودرو توانست در کشورمان حضور یابد، بی ام و سری 7 بود. این سدان سایز بزرگ آلمانی رقیب مستقیم مرسدس بنز کلاس S محسوب می‌شود و البته در بازار جهانی با خودروهای دیگری همچون جگوار XJ نیز به رقابت می‌پردازد.

حال در شرایطی که قیمت خودرو روز به روز افزایش می‌یابد و خرید خودروهای باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان به یک رویا تبدیل شده است، پرشیا خودرو برخی از محصولات خانواده بی ام و را با شرایط فروش اقساطی به خریداران واگذار می‌کند. یکی از این خودروها بی ام و سری 7 است.

در شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو، متقاضیان می‌توانند بی ام و سری 7 مدل 2017 را با پیش پرداخت یک میلیارد تومان و اقساط دوازده ماهه خریداری کنند. مبلغ هر قسط 458 میلیون تومان است. نسخه‌ آگهی شده از بی ام و سری 7 مجهز به کیت M بوده و از امکاناتی همچون گرمکن و سردکن و ماساژور بهره‌مند است. کارکرد این مدل نیز حدود 33 هزار کیلومتر است.

برای آشنایی بیشتر با بی ام و سری 7 می‌توانید مطالعه کنید: بررسی و معرفی نسل جدید بی ام و 730Li در تهران

اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی

برای آگاهی بیشتر با شرایط فروش این خودرو می توانید با شماره 4591 داخلی 3 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/20
منم امروز بیمه ماشینمو قسطی کردم