موضوعات داغ

اولین تصاویر رسمی جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲ منتشر شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وقتی جنسیس G80 در ماه مارس به صورت جهانی رونمایی شد، چیزی را نشان داد که باید از بقیه خط تولید این برند کره‌ای سازنده سدان‌های لوکس انتظار داشته باشیم. این در مورد فیس‌لیفت جنسیس G70 هم صدق می‌کرد، که از آن زمان تاکنون خبرهای مختلفی درباره آن منتشر شده است.

جنسیس G70، G80 در مقیاس کوچکتر

حالا جنسیس به طور رسمی فیس‌لیفت G70 مدل ۲۰۲۲ را رونمایی کرده، که نشان می‌دهد ظاهر این مدل از نمای جلویی G80 برگرفته شده است.

شعبه سازنده خودروهای لوکس هیوندای در G70 هم به طراحی بدنه عضلانی خودش وفادار مانده است. این زبان طراحی با چراغ‌های جلوی جذاب با نام کواد لمپس ارتقا داده شده، که جلوپنجره خاص جنسیس که حالا شکل متفاوتی دارد را بزرگتر نشان می‌دهد.

G70 دو خط کناری برای برجسته کردن ظاهر عضلانی خودش دارد. البته در این مدل دیگر از راهنماهای ال‌ای‌دی G80 استفاده نشده و به جای آن‌ها استخراج کننده‌های هوای کناری قرار گرفته که برای افزایش بهره‌وری بهینه شده‌اند. چرخ‌های جنسیس G70 جدید هم مجددا طراحی شده‌اند. نمای پشتی، چراغ‌های جلو را در عقب منعکس می‌کند، و همچنین شاهد استفاده از دو اگزوز بیضی و دیفیوزرهای هم‌رنگ با بدنه هستیم.

جنسیس G70

در کابین، فیس‌لیفت جنسیس G70 چیدمانی راننده‌محور دارد، و همچنین از جدیدترین امکانات اتصالی بهره می‌برد. یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۲۵ اینچی روی داشبورد قرار گرفته، که دارای واسط کاربری انحصاری جنسیس با قابلیت به‌روزرسانی بی‌سیم، حالت پیشخدمت و سیستم پرداخت کارپی است. شارژر بی‌سیم نیز برای تطبیق با گوشی‌های هوشمند بزرگتر به‌روزرسانی شده ‌است.

هنوز مشخصات فنی این مدل منتشر نشده است، اما گزارش‌ها حاکی از کنار گذاشتن جعبه ‌دنده دستی هستند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این مدل در بازار کره در ماه آینده، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد. جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲ سال آینده در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/22
بدنه کپی کاملی از مرسدس s کلاس،، اتاق هم یه کپی تمیز از لکسوس rx350 2018,,,,