موضوعات داغ

قرعه کشی شرایط فروش ایران خودرو برگزار شد، برندگان مشخص شدند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مراسم قرعه‌ کشی سومین طرح فروش فوق ‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه 5 محصول این شرکت به مشتریان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شده و جزییات این شرایط فروش مشخص شد.

در این طرح فروش 5 محصول ایران خودرو از جمله پژو 405 مدل SLX، پژو 206 تیپ 5، پژو پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار و همچنین خودروی سمند ال ایکس به مشتریان عرضه شده است که براساس جزییات منتشر شده از این مراسم، ظرفیت 16 هزار نفری برای مجموع آنان در نظر گرفته شده و بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در این طرح فروش شرکت کرده اند که پس از قطعی شدن ثبت نام متقاضیان، جزییات و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

همانطور که گفته شد، اسامی افراد برگزیده در قرعه کشی پس از تایید نهادهای ناظر اعلام خواهد شد و نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اطلاع رسانی می شود. لازم به ذکر است که برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تا روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه مورد نظر، افراد ذخیره با آنان جایگزین خواهند شد.

در این طرح فروش فوق العاده برای هر نمایندگی در مجموع 91 خودرو در نظر گرفته شده است که 17 دستگاه برای خودروی پژو 405 مدل SLX، 17 دستگاه برای خودروی پژو 206 تیپ 5، تعداد 14 دستگاه برای خودروی پژو 206 صندوقدار، 23 دستگاه برای خودروی پژو پارس بنزینی و همچنین تعداد 20 دستگاه خودروی سمند ال ایکس برای هر نمایندگی در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/24
سلام و خسته نباشید.

اینکه برای هر نمایندگی تعدادی خودرو در نظر گرفته شده به چه معناست؟ یعنی روش قرعه کشی تغییر کرده؟