موضوعات داغ

چری تیگو 7 جدید با برند T-GO به بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت هولدینگ خودرو HAAH در اوایل سال جاری مدل‌های وانتاس VX و TXL که براساس مدل چری ساخته می‌شوند را معرفی کرد. حالا این شرکت برند جدیدی را معرفی کرده که آن هم از مدل‌های براساس پلتفرم چری بهره خواهد برد.

این برند با نام T-GO در اواخر سال ۲۰۲۲ وارد آمریکا خواهد شد و خودروهایی براساس پلتفرم چری T1X مونتاژ خواهد کرد.

این شرکت جزئیاتی در این زمینه منتشر نکرده، اما گفته اولین مدل T-GO یک کراس‌اوور کامپکت خواهد بود و تا سال ۲۰۲۴ حداقل دو مدل دیگر هم به آن اضافه خواهند شد. این مدل‌ها در یک کارخانه آمریکایی با استفاده از قطعات داخلی و وارداتی مونتاژ می‌شوند.

با توجه به نام T-GO و اینکه این خودروها براساس پلتفرم T1X ساخته خواهند شد، به نظر می‌رسد باید انتظار کراس‌اوورهایی مانند چری تیگو ۷ را هم داشته باشیم. آخرین نسخه از این کراس‌اوور دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که توان ۱۵۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ را انتخاب کنند که توان ۱۹۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

اگر T-GO مسیر وانتاس را دنبال کند، انتظار داریم محصولاتش نسخه‌های بازنشانی‌شده از همتایان چینی خود باشند. البته احتمالا در فرآیند همسان‌سازی این مدل‌ها، شاهد تغییراتی در پیشرانه و دیگر بخش‌ها باشیم.

در اواخر سال جاری، جزئیات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد، اما دوک هیل مدیرعامل HAAH گفته است:

برند T-GO مانند وانتاس به منظور تغییر تجربه خرید خودرو توسط مشتریان ایجاد شده است. مشتریان می‌توانند انتظار قیمت‌گذاری تک‌نرخی و بدون دردسر و پلتفرم خرید تمام دیجیتالی کاملا شفاف را داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد