موضوعات داغ

تکلیف قرارداد همیلتون تا پایان فصل مشخص خواهد شد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر تیم مرسدس، توتو وولف اشاره کرده است که مرسدس قبل از پایان فصل ۲۰۲۰ مسابقات فرمول یک تکلیف قرارداد همیلتون را مشخص خواهد کرد.

لوئیس همیلتون در سال ۲۰۱۳ به پیکان نقره ای پیوست و از آن زمان تا کنون ۶قهرمانی را در این تیم تجربه کرده است و شانس بسیار بالایی برای کسب ۷امین قهرمانی خود در فصل جاری دارد، در صورت تحقق این مورد لوئیس از نظر تعداد قهرمانی جهان با اسطوره فرمول یک، مایکل شوماخر برابر خواهد شد. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۳ همیلتون جایگزین شوماخر شده بود.

در همین حال مرسدس عنوان دار شش قهرمانی تیمی و فردی پشت سر هم در فرمول یک است و از این منظر موفق ترین تیم تاریخ این رقابت ها خواهد بود. با این وجود آینده توتو وولف در تیم مرسدس کاملا نامشخص است همانطور که آینده همیلتون در این تیم هنوز مشخص نشده است. امسال آخرین سال قرارداد قهرمان بریتانیایی با این تیم آلمانی است و هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با تمدید یا عدم تمدید قرارداد لوئیس گرفته نشده است.

در همین رابطه توتو اشاره کرده است که مرسدس با این اوضاع نمیتواند وارد سال ۲۰۲۱ شود و ترکیب رانندگان باید قبل از اتمام سال مشخص شود.

شما نمیتوانید بدون مشخص شدن ترکیب رانندگان تیم سال جدیدی را شروع کنید، باید این اتفاق قبل از اتمام سال رخ دهد و همینطور هم خواهد شد.

با توجه به فشردگی این فصل زمان کافی برای صحبت در رابطه با این موارد وجود نداشته است، در باره مسائل این چنینی نیاز است تا آرامش خاصی در تیم و راننده وجود داشته باشد تا بتوانیم قرارداد گذشته را چکش کاری کنیم، خواسته های جدید تیم و راننده را در آن منظور کنیم تا به یک نتیجه برد برد برسیم.

توتو اضافه کرد که همیلتون به حق پر درآمد ترین راننده فرمول یک است. قرار داد مرسدس با همیلتون بر اساس تحقق بهترین عملکرد طرفین بنا شده است. موردی که تا کنون به بهترین شکل تحقق پیدا کرده است. وولف در پایان افزود:

او پر درآمد ترین راننده نسل خود است و اینگونه نیز خواهد ماند. به او اجازه داده ایم که دنبال سایر سرگرمی ها و علایق خود باشد، ما از شیوه زندگی، مسافرت ها و رفتار اجتماعی او استقبال میکنیم، لوئیس با سایر رانندگان متفاوت است و ما این را دوست داریم.

قرارداد ما بر اساس عملکرد طرفین بنا شده است. وظیفه ما در اختیار گذاشتن بهترین خودرو برای کسب قهرمانی است و وظیفه همیلتون ارائه بهترین رانندگی در پشت فرمان این خودرو، تا امروز هر دو به قول خود عمل کرده ایم و امیدوارم که هرگز او را ناامید نکنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد