موضوعات داغ

عملکرد پژو 208 برقی در تست پایداری گوزن چگونه است؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

پیش از این عملکرد نسخه بنزینی پژو 208 بنزینی مورد بررسی قرار گرفت که شاهد عملکرد نسبتا خوب آن در تست گوزن بودیم، اما آیا نسخه تمام الکتریکی پژو 208 هم می تواند در تست گوزن عملکرد خوبی از خود نشان دهد؟

معمولا وسایل نقلیه تمام الکتریکی بخاطر اینکه از مجموعه باتری های نسبتا بزرگی استفاده می کنند، دارای وزن بیشتری نسبت به خودروهای بنزینی هستند و به همین دلیل است که چسبندگی آنان بیشتر از نسخه های استاندارد با موتورهای معمولی احتراق داخلی است و می تواند به واژگونی کمتر آنان کمک کند، اما گاهی اوقات افزایش وزن خودرو باعث از بین رفتن چابکی اتومبیل و کاهش قدرت مانوردهی آنان هم می شود.

حال پیرو این موضوع، در ادامه نگاهی به عملکرد پژو 208 برقی در تست گوزن خواهیم داشت تا ببینیم که افزایش وزن این خودرو تاثیری در عملکرد و چابکی آن گذاشته است یا خیر که می توانید فیلم این بررسی را با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید.

تست گوزن چیست؟

تاکنون بارها و بارها تست گوزن خودروهای مختلف را در خودروبانک قرار داده ایم و اگر مخاطب همیشگی ما باشید، قطعا با این تست و نحوه انجام آن آشنایی کافی دارید، اما اگر اولین بار است که با چنین تستی مواجه می شوید، اینجا هستیم تا توضیحاتی را در رابطه با آن ارائه دهیم.

تست "موس" یا همان تست "گوزن، درواقع تستی است که در آن ورود ناگهانی گوزن و یا هر حیوان دیگری به داخل جاده شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات خودرو هنگام فرمان دادن ‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. ماشینی که از پایداری و ثبات بالاتری برخوردار باشد، می تواند با موفقیت و بدون برخورد با مخروطی های مسیر این تست را پشت سر بگذارد.

حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته، می ‌توانید شاهد عملکرد خودروی پژو 208 برقی در تست گوزن با زیرنویس فارسی باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد