موضوعات داغ

بجای وانت آریسان، خودروی سمند تحویل بگیرید

عکس مطلب اول

در طرح تبدیل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مشتریانی که حواله وانت آریسان با موعد تحویل مهرماه امسال را دریافت کرده، اما امکان تسویه حساب با قیمت های جدید اعلامی از سوی این شرکت را ندارند، می توانند در طرح تبدیل گروه صنعتی ایران خودرو شرکت کرده و خودروی جایگزین دریافت کنند.

در این طرح تبدیل که از ساعت 16 روز یکشنبه 30 شهریورماه آغاز شده و لغایت پنچشنبه 3 مهرماه اعتبار خواهد داشت، مشتریان گروه خودروسازی ایران خودرو و کسانی که حواله وانت آریسان با موعد تحویل مهرماه امسال را در اختیار دارند، می توانند در این طرح تبدیل شرکت کرده و بجای خودروی ثبت نامی خود یک دستگاه سمند LX با موعد تحویل مهرماه دریافت کنند.

طی هفته های گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال دعوتنامه به مشتریانی که خودروی وانت آریسان را ثبت نام کرده اند، قیمت جدید این اتومبیل را اعلام کرد که شاهد افزایش بیش از 50 درصدی قیمت این خودرو تنها در یک مرحله افزایش قیمت بودیم.

حال گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح تبدیل شرایطی فراهم کرده است تا مشتریانی که امکان تکمیل وجه ندارند و یا از دریافت این خودرو با قیمت جدید منصرف شده اند، می توانند سمند LX را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند. ضوابط و دستورالعمل ‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌ فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به طور مکانیزه محاسبه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد