موضوعات داغ

فیس‌لیفت ام جی 5 مدل ۲۰۲۱ برای بازار چین عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ام جی 5 براساس رووی i5 مدل جدید این شرکت ساخته شده و در دسته محبوب سدان کامپکت کوچک قرار می‌گیرد. این مدل به‌ خوبی ساخته‌ شده، ظاهر جذابی دارد، و از امکانات خیلی خوبی هم بهره می‌برد. این ام جی 5 کاملا با نسخه‌ای که این شرکت در بازار آسه‌آن ارائه می‌دهد متفاوت است.

ام جی 5 مدل ۲۰۲۱ از نمای جلویی جذاب‌تری با چراغ‌های جلوی مثلثی‌شکل، یک جلوپنجره خیلی بزرگ با الگویی عجیب، یک سپر اسپورت دوباره طراحی شده و یک نشان بزرگ‌تر بهره می‌برد. طراحی نمای جلویی این مدل مشابه ام جی 6 است. کناره‌های این سدان، به لطف خطوط منحنی و چرخ‌های آلیاژی بازسازی‌شده، صیقلی و شیک به نظر می‌رسد. در طراحی بخش عقب این مدل نیز از برادرش الهام ‌گرفته شده‌ است، که این شباهت با توجه به چراغ‌های عقب و اگزوز دوتایی کاملا مشهود است.

ام جی 5

این سدان نسبت به مدل کنونی ۷۴ میلیمتر طول بیشتر، ۲۴ میلیمتر عرض کمتر و ۹ میلیمتر ارتفاع کمتری دارد، در حالی که فاصله بین دومحورش بدون تغییر باقی مانده است.

نگاهی به کابین احتمالی ام جی 5 و امکانات آن

این خودروساز هنوز درباره امکانات داخل کابین اظهار نظری نکرده است. اما باید انتظار داشته باشیم کابین جدید هم در راستای بدنه ظریف و اسپرت ام جی 5 باشد، در نتیجه شاهد یک کابین پیچیده و سطح بالا خواهیم بود.

سدان کنونی دارای یک فرمان چندمنظوره، یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای با صفحه لمسی بزرگ، کروز کنترل، دکمه استارت، ورود بدون کلید، دوربین عقب، سانروف الکتریکی، آینه‌های بغل تاشو و قابل تنظیم به صورت الکتریکی، صندلی راننده قابل تنظیم به صورت الکتریکی، و کنترل تهویه اتوماتیک با دریچه هوا در عقب است.

هنوز هیچ اطلاعات فنی درباره این مدل منتشر نشده است. ام جی 5 ممکن است یک پیشرانه جدید داشته باشد یا همان موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۱۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را در کنار یک گیربکس با ضرایب متغیر پیوسته حفظ کند. هنوز هیچ چیزی در این باره تأیید نشده است.

در مالزی، MG احتمالا در چند ماه آینده دو مدل جدید یعنی شاسی بلندهای ام جی HS و ام جی ZS الکتریکی را عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/2
عالیه با اینکه چینی دوست ندارم ولی دو رگه بودنش مشهود است