موضوعات داغ

بزرگداشت ۴۰ سالگی نیسان ماکسیما با عرضه نسخه ویژه سالگرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان ماکسیما زندگی خود در آمریکا را در سال ۱۹۸۱ با عنوان داتسون ۸۱۰ آغاز کرد، که از موتور Z240 در کنار یک گیربکس پنج سرعته بهره می‌برد. از اواسط دهه ۱۹۸۰، ماکسیما با یک موتور V6 و نشان نیسان عرضه شد. اکنون، ۴۰ سال بعد، نیسان با عرضه یک نسخه ویژه سالگرد برای مدل ۲۰۲۱، تولد ماکسیما را جشن می‌گیرد. نیسان گفته تعداد محدودی از این نسخه خواهد ساخت، اما به عدد دقیقی اشاره نکرده است.

این پکیج نیز مثل بقیه مدل‌های ویژه در بازار کنونی است، و براساس امکانات و ویژگی‌های نسخه پلاتینیوم این مدل ساخته می‌شود. این مدل با رنگ‌آمیزی دو رنگی مرواریدی خاکستری با سقف مشکی، چرخ‌های مشکی براق ۱۹ اینچی و پرداخت مشکی روی اگزوز و نشان‌های مشکی روی بدنه با عنوان نسخه ویژه سالگرد عرضه خواهد شد.

این مدل همچنین به صندلی‌های پشتی گرمایشی و سرعت‌سنج و مسافت‌سنج با صفحه سفید مجهز خواهد شد. نیسان این نسخه سالگرد را با صندلی چرمی قرمز نیمه-آنیلین تزئین می‌کند. نکات دیگر در طراحی فضای داخلی شامل دوخت قرمز و تزئینات کروم تیره در سراسر کابین هستند.

خریداران ماکسیما، وفادارترین مشتریان نیسان

نیسان این پکیج ویژه سالگرد را برای مدل‌های SV، SR و ماکسیما پلاتینیوم عرضه خواهد کرد. موتور ۳.۵ لیتری نیسان با توان ۳۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتن متر و گیربکس متغیر پیوسته ایکس‌ترانیک به صورت استاندارد روی این مدل قرار دارند. نیسان همیشه توجه زیادی به مدل ماکسیما داشته و طبق گفته این خودروساز، مشتریان ماکسیما جزو وفادارترین مشتریان این شرکت است.

ماکسیما

هنوز قیمت این نسخه ویژه اعلام نشده است، اما همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این مدل در پاییز امسال باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی و قیمت آن باشیم. با این حال، این اصلاحات در طراحی نباید بیش از حد گران باشند. قیمت ماکسیما مدل ۲۰۲۰ از ۳۴۵۰۰ دلار آغاز می‌شود، که احتمالا برای مدل ۲۰۲۱ کمی گران‌تر شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد