موضوعات داغ

لوئیس همیلتون: تعیین خط روسیه یکی از ترسناک ترین روزهای من بود

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

لوئیس همیلتون گفته است که با وجود کسب پول پوزیشن در تعیین خط روسیه، یکی از ترسناک ترین روزهای خود را تجربه کرده است.

تصادف شدید سباستین فتل در مرحله دوم زمان گیری باعث شد تا به صورت موقتی پرچم قرمز زده شده و تعیین خط متوقف گردد. همین مورد همیلتون را در معرض خطر حذف شدن در Q2 قرار داد. اما همیلتون تسلیم نشد و در ثانیه آخر توانست به جمع ده راننده برتر قرار بگیرد. راننده بریتانیایی افزود:

روز سختی بود، به صراحت یکی از سخت ترین و وحشتناک ترین روزهای رانندگی من بوده است.

در تمام مدت قلبم در دهانم بود، فکر میکنم اولین روزی بود که در این حد استرس داشتم. من میخواستم بیرون بمانم و با همان لاستیک ها دور دیگری نیز ثبت کنم اما به من دستور داده شد تا برای تعویض لاستیک به پیت برگردم و پس از آن به ناگهان جلسه تعیین خط به خاطر برخورد سب متوقف شد. کاملا در معرض حذف قرار داشتم.

درام Q2 باعث شد تا همیلتون در هنگام استارت مسابقه مجبور به استفاده از لاستیک سافت باشد در حالیکه مکس ورشتپن و والتری بوتاس هردو با لاستیک میدوم استارت خواهند زد که این خود یک برتری استراتژیک به آنها خواهد داد. همیلتون در این باره گفت:

در استارت من از لاستیک سافت استفاده میکنم که این اصلا خوب نیست. داشتن رده نخست در استارت به خودی خود مورد خوبی است اما در این پیست بدترین جایگاه خط استارت رده اول آن است. مسافت زیادی تا پیچ یک وجود دارد و خودرو های پشتی از شانس بالایی برای سبقت گیری برخوردار خواهند بود، خصوصا امسال که رقبا نزدیکتر از همیشه هستند. علاوه بر این هم مکس هم والتری با مدیوم مسابقه را استارت خواهند زد که این نیز یک برتری مضاعف برای آنها است. پیروز شدن در مسابقه فردا کار بسیار سختی است.

به غیر از این مسائل همیلتون به خاطر عدم رعایت حریم مجاز پیست تحت بررسی قرار گرفته است، زمانیکه در پیچ دو از حد مجاز پیست فراتر رفته و به دور خود ادامه داد.

اما همیلتون گفته است که هیج دلیلی برای احضار شدنش توسط داوران پیدا نکرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/6
سلام.چرا لینک پخش مسقیم ندارید-مسابقه اصلی