موضوعات داغ

نگاهی به چری Ant، شاسی بلند لوکس و فوق مدرن چینی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در بین محصولات دوست دار محیط زیست کمپانی خودروسازی چری، شاسی بلند Ant را می توانیم جدیدترین عضو این خانواده بدانیم که از هر جنبه نبوغ این خودروساز چینی را به تصویر کشیده است. از طراحی ظاهری جالب آن گرفته تا بخش فنی بسیار خوب این اتومبیل که می تواند محدوده حرکتی بیش از 500 کیلومتر داشته باشد.

در نگاه اول شاید محصول جدید چری هرکسی را به یاد شاسی بلندهای Lynk & Co بیاندازد، اما چری الگوهای طراحی اختصاصی خود را بر روی این خودروی برقی پیاده کرده تا کسی به شباهت های ظاهری آن گیر ندهد. علاوه بر این، چری Ant اولین محصول کمپانی خودروسازی چری است که از بدنه ای کاملا آلومینیومی سود می برد و باعث شده تا وزن این خودروی الکتریکی به حداقل ممکن برسد.

چری Ant برقی

این خودرو در چهار مدل مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد که دارای حداقل قیمت 149 هزار و 800 یوان و حداکثر قیمت 189 هزار و 800 خواهد بود، اما جالب اینجاست که تفاوت قیمت این خودرو تنها برای آپشن هاست و تمامی مدل ها از سیستم محرک مشترکی استفاده می کنند که محدوده حرکت 510 کیلومتری با یکبار شارژ کامل دارند.

این خودرو با طول کلی 4630 میلی متر، عرض 1910 میلی متر، ارتفاع 1655 میلی متر و فاصله بین دو محور 2830 میلی متری ساخته شده است که از امکانات برجسته آن می توان به سیستم ترمز فعال، سیستم هشدار خروج از جاده و جلوگیری از انحراف، کروز کنترل تطبیقی و همچنین سیستم پارک خودکار اشاره کرد.

مشخصات فنی چری Ant

چری Ant موتوری الکتریکی بر روی محور عقب دارد که خروجی قدرت 178 اسب بخاری و گشتاور 280 نیوتن متری دارد که نیروی آن توسط یک بسته باتری لیتیوم یون 3 تایی با ظرفیت 70.1 کیلووات ساعت تامین می شود. این سیستم محرک برای تمامی مدل ها می تواند محدوده حرکت 510 کیلومتری با یکبار شارژ کامل داشته باشد، اما در آینده نسخه های چهارچرخ محرک با محدوده حرکت بیشتری راه اندازی خواهد شد.

چری Ant برقی

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/7
اگه کیفیت ساخت خوبی داشته باشه که احتمال زیاد داره،(چون از عکسم معلومه)ماشین خیلی خوبی میشه.هم طراحیش خوبه،هم اپشناش،هم فنیش.اگه جا هایی که شارژ میشه زیاد بشن خیلی خوب میشه.در کل ماشین عالییه.
1399/7/7
چرا ماتحت اینو پوشک گرفتن