موضوعات داغ

کریستین هورنر: مرسدس دچار خود شیفتگی شده است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر کریستین هورنر اشتباه بچه‌گانه مرسدس در مسابقه روسیه در مورد تمرین استارت همیلتون نشان از خود شیفتگی این تیم دارد.

برای دومین بار در سه مسابقه اخیر لوئیس همیلتون به خاطر دریافت جریمه زمانی از کسب پیروزی مسابقه باز مانده است. جرائمی که خیلی هم به همیلتون ارتباطی نداشته اند و بیشتر به خاطر اشتباه تیم دریافت شده اند.

در مسابقه روسیه همیلتون به خاطر تمرین استارت در مکان اشتباه دو جریمه ۵ ثانیه ای دریافت کرد که میتوان مقصر اصلی آنرا تیم مرسدس دانست نه راننده آنها، درست همانند جریمه ۱۰ ثانیه ای پیست مونزا که آنهم به خاطر آوردن لوئیس به پیت استاپ در زمان ممنوع بودن ورود به محوطه پیت استاپ بود. دو اشتباه بزرگ و ساده از تیم بزرگی مثل مرسدس که باعث از دست رفتن دو پیروزی همیلتون شده است.

تیم مرسدس اعتراف کرده است که در پیست سوچی آنها به همیلتون دستور داده اند که تمرین استارت را از همان محلی که قرار دارد انجام دهد.

حال کریستین هورنر اعلام کرده است که مرسدس نشان داده در عین بزرگی تیم بدون اشتباهی نیست و اگر ورشتپن و آلبون خودرو سریع تری در اختیار داشته باشند کسب قهرمانی دور از دسترس نیست.

مکس ورشتپن در میان دو خودرو مرسدس
در همین باره هورنر افزود:

دیدن مکس روی سکو آنهم در میان دو مرسدس بسیار امید بخش است و همین مورد است که اثبات میکند تیم ما بسیار قوی و موفق عمل کرده است. کافی است سرعت بیشتری داشته باشیم آنگاه قهرمانی در دستان ما خواهد بود.

در همین مسابقه دو پیت استاپ عالی انجام دادیم و هر دو زیر ۲ثانیه!!!! قدرت عملیاتی خود را به همه ثابت کرده ایم. بدیهی است که مرسدس هم دچار مشکل بشود و زمانیکه شما همیشه در صدر قرار داشته باشید ممکن از بیشتر دچار مشکلات این چنینی بشوید و در آن لحظه باید منتظر شکست باشید. گاهی اوقات همیشه در صدر بودن ممکن است شما را دچار خود شیفتگی کند.

با این حال هورنر به خوبی میداند که با قوانین سال آینده شکست مرسدس کار بسیار سختی خواهد بود و هدف اصلی آنها برای سال ۲۰۲۲ و شروع دوران قوانین جدید فرمول یک خواهد بود. وی گفت

من فکر میکنم فصل ۲۰۲۲ فرصت اصلی ما است. .وقتی بدانید DNA این خودرو به فصل بعد منتقل خواهد شد باید به این باور برسید که شکست مرسدس کار راحتی نخواهد بود. البته که هنوز تمام پتانسیل خودرو را خارج نکرده ایم و تمام تلاش خود را برای کم کردن فاصله با مرسدس به کار خواهیم بست اما رقابت اصلی در فصل ۲۰۲۲ رخ خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد