موضوعات داغ

شماره گذاری خودروهای رنو به زودی شروع می شوند؛ یورو 4 پلاک می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از ممنوعیت شماره گذاری خودروهای یورو 4 توسط سازمان حفاظت از محیط زیست، مشکلات زیادی برای خودروسازان و همچنین مشتریانی بوجود آمد که خودروهای تولید شده آنان دارای استانداردهای یورو 4 بوده و اجازه شماره گذاری به آنان داده نمی شد که این موضوع هم بلاتکلیفی خودروسازان و هم بلاتکلیفی مشتریان را در پی داشت.

اجازه سازمان محیط زیست برای شماره گذاری خودروهای یورو 4

حال روز گذشته با ارسال نامه ای از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست به رئیس پلیس راهور ناجا، شماره گذاری تعدادی از خودروهای یورو 4 که در کارخانه تولید شده و امکان شماره گذاری آنان برای تحویل به مشتریان وجود ندارد، داده شده است که عموما محصولات رنو، چانگان و آریو هستند.

در این نامه، سازمان حفاظت از محیط زیست شماره گذاری خودروهای بنزینی باقی مانده از رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر، چانگان و همچنین خودروی آریو را بلامانع اعلام کرد که به ترتیب 3060 دستگاه خودروی رنو، 290 دستگاه خودروی چانگان و تعداد 420 دستگاه خودروی آریو را شامل می شود.

در این نامه آمده است که شماره‌ گذاری خودروهای مذکور با شماره شاسی حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه 99 و صرفا برای مدل سال 98 از نظر این سازمان بلامانع خواهد بود، هرچند ادامه فرآیند شماره‌ گذاری منوط به اخذ تاییدیه مجدد این سازمان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد