موضوعات داغ

کریستین هورنر: ما به دنبال سریع‌تر شدن نسبت به مرسدس هستیم

عکس مطلب اول

کریستین هورنر، مدیر تیم فرمول یک ردبول، علیرغم ثابت ماندن بسیاری از قوانین، همچنان به کم کردن فاصله با مرسدس در فصل 2021 امیدوار است. با توجه به اینکه تغییرات گسترده در قوانین به فصل 2021 موکول شده است، انتظار می‌رود که در فصل آینده نیز همین ترتیب جای‌گیری تیم‌ها در جدول را شاهد باشیم. این بدان معنی است که مرسدس به راحتی به عنوان سریع‌ترین تیم شناخته می‌شود و ردبول با اختلاف در رده دوم جای خواهد گرفت.

هورنر اما فکر نمی‌کند که چنین شرایطی پایدار باشد و آن‌ها می‌توانند RB16 را تا حد خوبی توسعه دهند و فاصله با مرسدس را کم کنند. وی در این باره می‌گوید:

این انتقال قطعات خودرو از امسال به سال بعد بدین معنی نیست که نمی‌توانیم پتانسیل بیشتری در خودرو پیدا کنیم و آن را توسعه دهیم، پس البته که فکر می‌کنم می‌توانیم فاصله را کم کنیم. این خودرو، پایه خودروی سال بعد خواهد بود. احتمالا 60% از این خودرو به سال بعد انتقال پیدا می‌کند، پس مشخصا ما از حالا تا فصل بعد، سخت در حال کار بر روی خودرو خواهیم بود تا به درک کاملی از آن برسیم و پتانسیل عملکردی بهتر را در آن آزاد کنیم.

از نظر سرعت در مسابقه، ریسینگ پوینت نزدیک‌ترین خودرو را به ردبول دارد. با در نظر گرفتن پیوستن سباستین فتل به این تیم، که از فصل آینده تحت نام استون مارتین در مسابقات شرکت خواهد کرد، و همچنین استفاده آن‌ها از قطعات جدید مرسدس، می‌توان پیش‌بینی کرد که خودروی سال آینده آن‌ها قوی‌تر هم خواهد شد. هورنر با بیان اینکه فتل می‌تواند تاثیر مثبتی در این تیم داشته باشد، معتقد است که ردبول همچنان سریع‌تر از استون مارتین خواهد بود. وی ادامه داد:

فکر می‌کنم آن‌ها خودرویی دارند که بسیار رقابتی است. در مورد اساس خودروی سال بعد آن‌ها، قوانین باید شفاف‌تر باشد و دقیقا بگوید چه چیزی مجاز است و چه چیزی خیر، اما آن‌ها تیمی با انگیزه بسیار بالا هستند و بودجه خوبی دارند و احتمالا یک سباستین احیا شده می‌تواند نقش اساسی برای آن‌ها بازی کند. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. فاصله‌ای که خود را با آن ارزیابی می‌کنیم، فاصله با مرسدس است و این موردی است که ما باید روی آن کار کنیم و کاهشش بدهیم و در نهایت از آن‌ها را پشت سر بگذاریم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد