موضوعات داغ

هم تیمی شدن پسر مایکل شوماخر با کیمی رایکونن در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس آخرین اخبار، میک شوماخر و کیمی رایکونن در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ هم تیمی خواهند بود.

تیم آلفارومئو هنوز برای ترکیب رانندگان فصل ۲۰۲۱ خود تصمیم نگرفته است و قرارداد هر دو راننده آنها یعنی کیمی رایکونن و آنتونیو جیوویناتزی در انتهای فصل کنونی به پایان خواهد رسید.

در ابتدا به نظر می رسید که راننده کهنه کار آلفا بازنشسته خواهد شد و رانندگانی مثل نیکو هالکنبرگ و سرجیو پرز شانس تصاحب این صندلی را خواهند داشت. با این حال در هفته گذشته رایکونن و مدیران آلفا علاقه خود برای ادامه همکاری در فصل آینده را مطرح کرده اند، موردی که به نظر می رسد قرار است به واقعیت تبدیل شود

لارنس بارتو نویسنده ارشد وبسایت فرمول یک در این باره گفته است که:

منابع من گفته ان که کیمی به یک سال دیگر ماندن در آلفا فکر میکند و مدیران آلفا نیز از این مورد راضی هستند. رانندگان فنلاندی بارها و بارها ثابت کرده اند که چقدر برای توسعه خودرو مناسب هستند. حال تجربه کیمی را نیز اضافه کنید و نتیجه گیری کنید. همان قدر که اطمینان دارم کیمی سال آینده ۴۲ ساله خواهد بود اطمینان دارم که کیمی در آلفارومئو باقی خواهد ماند.

میک شوماخر، سکوی مجارستان
در مورد صندلی دیگر تیم آلفارومئو مطمئناً شخصی از آکادمی فراری خواهد بود و میک شوماخر گزینه اول است. با توجه به اینکه راننده ایتالیایی تیم آلفارومئو نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و دانستن این نکته که شوماخر جوان در جریان تمرین اول مسابقه فرمول یک آلمان پشت فرمان خودرو آلفا خواهد نشست محتمل ترین گزینه برای جایگزینی جیوویناتزی همین شوماخر جوان خواهد بود.

البته نباید از شانس راننده جوان مسابقات فرمول ۲، رابرت شوارتزمن نیز غافل شد.

شوماخر آلمانی و شوارتزمن روس در حال حاضر در رقابت های فرمول ۲ به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این مسابقات شوماخر جوان با ۱۹۱ امتیاز در صدر قرار دارد و شوارتزمن با ۱۴۰ امتیاز در رده ۵ام.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد