موضوعات داغ

نسخه جدیدی از بازی نید فود اسپید هات پرسوت ریمسترد معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از اینکه عدد ۵۱۰ مدام در رسانه‌های اجتماعی فرنچایز نید فور اسپید ظاهر شد، مطمئن بودیم تیم سازنده این سری بازی ویدیویی تلاش می‌کنند چیزی به ما بگویند. پس از تحقیقات گسترده، متوجه شدیم که عدد ۵۱۰ کد رادیویی پلیس برای خودروهای پرسرعت یا در حال مسابقه دادن است. به دلیل تعقیب و گریزهای خودرویی مشهور در فیلم‌های سینمایی مختلف، متوجه نشدیم این عدد سه‌رقمی ممکن است به انتشار نسخه ریمستر نید فور اسپید: هات پرسوت اشاره کند.

پس از معرفی این بازی در روز پنجم اکتبر، یعنی پنجمین روز از دهمین ماه سال، عاشقان این فرنچایز می‌توانند خوشحال باشند، چون استودیوی کریتریون در حال توسعه ریبوت این عنوان قدیمی است. این بازی شامل تمام محتویات بازی اصلی در کنار محتواهای جدید خواهد بود.

نید فور اسپید: هات پرسوت ریمسترد برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

نید فور اسپید: هات پرسوت ریمسترد در روز ۶ نوامبر برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس، و پلی ‌استیشن ۴ در دسترس خواهد بود، در حالی که کاربران نینتندو سوئیچ باید تا روز ۱۳ نوامبر منتظر باشند تا بتوانند این بازی را تجربه کنند. خوشبختانه، این ریبوت از بازی چندنفره بین پلتفرمی پشتیبانی می‌کند، بنابراین همه بازیکنان صرف‌نظر از پلتفرمی که در آن بازی می‌کنند می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند.

نید فور اسپید: هات پرسوت ریمسترد

عنوان جدید، جذابیت بصری خیلی بیشتری نسبت به نسخه محصول ۲۰۱۰ خواهد داشت. اگرچه این ارتقا در تمام پلتفرم‌ها اعمال خواهد شد، اما بازیکنانی که کنسول آن‌ها قدرت کمتری دارد شاید نتوانند به خوبی از تجربه این عنوان لذت ببرند. دارندگان پلی ‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و نینتندو سوئیچ می‌توانند این بازی را با کیفیت ۱۰۸۰ و با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند، در حالی که دارندگان پلی‌ استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس قادر به اجرای بازی با کیفیت ۱۰۸۰ با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه در حالت پرفورمنس و اجرای آن با کیفیت 4K با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه در حالت فیدلیتی هستند.

ویژگی‌های دیگر نید فور اسپید: هات پرسوت ریمسترد

البته شرایط برای بازیکنانی که با کامپیوترهای شخصی بازی می‌کنند متفاوت است، چون صرف‌نظر از رزولوشنی که انتخاب می‌کنند، نرخ فریم ریت بازی برای آن‌ها روی ۶۰ فریم بر ثانیه محدود شده است. کریتریون گفته این تصمیم به منظور ایجاد تجربه میان پلتفرمی بهتر بین بازیکنان صورت گرفته است.

این عنوان با تمام محتواهای قابل دانلود منتشر شده همراه بازی اصلی از جمله یک حالت عکاسی به‌روز و یک سری تروفی‌های جدید عرضه خواهد شد. شبکه اجتماعی اوتولاگ از بازی قبلی نیز همچنان پابرجاست، که به شما امکان می‌دهد با دوستانتان ارتباط برقرار کنید و به رقابت با آن‌ها بپردازید.

این بازی ساخته کریتریون متعلق به EA و استلار اینترتینمنت تیم سازنده بازی برن ‌اوت پارادایس ریمسترد در سال ۲۰۱۸، با قیمت ۴۰ دلار برای پلی ‌استیشن ۴، ایکس باکس و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود، در حالی که بازیکنانی که کامپیوتر شخصی دارند می‌توانند آن را با قیمت ۳۰ دلار از استیم یا اریجین دانلود کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/17
یکی از بهترین بازیای نیدفوراسپید،همین هات پورسوت 2010 هستش بنظرم