موضوعات داغ

عرضه نسخه ویژه اسکوتر پژو جانگو ۱۲۵ به مناسبت ۲۱۰ سالگی شیر فرانسوی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

آیا می‌دانستید که پژو در سال ۲۰۲۰ تولد ۲۱۰ سالگی خودش را جشن می‌گیرد؟ البته این شرکت تا سال ۱۸۹۶ شروع به تولید وسایل نقلیه دوچرخ نکرد - اما مانند بسیاری از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات که امروزه می‌شناسیم و دوستشان داریم، پژو هم قبل از تولید موتورسیکلت‌ها، وسایل نقلیه دیگری هم ساخته است.

قبل از موتورسیکلت و خودرو، پژو همچنین نوارهای فولادی، ارّه، پارچه، قهوه آسیاب‌کن و فلفل‌کوب تولید می‌کرد. در حالی که تنها برخی از این محصولات امروزه هم وجود دارند، و اگرچه بخش‌های مختلف پژو تحت مالکیت شرکت‌های متفاوتی هستند، کل برند خوشحال است که تولد ۲۱۰ سالگی خودش را جشن می‌گیرد. به هر حال، تولیدکنندگان زیادی نیستند که این همه سال دوام آورده باشند.

21 نسخه به مناسبت سالگرد 210 سالگی پژو

بنابراین این شرکت تصمیم گرفته نسخه ویژه سالگرد ۲۱۰ سالگی پژو جانگو ۱۲۵ که فقط ۲۱ نسخه از آن تولید می‌شود را به مشتریان عرضه کند. اسکوتر پژو جانگو ۱۲۵ نسخه مدرن اسکوتر S55 دهه ۵۰ پژو است که به رنگ پرچم فرانسه و نشان‌های منحصر به فرد مزین شده است. همچنین زین قرمز این اسکوتر به صورت لوزی شکل دوخته شده و خطوط سفیدرنگ برای ایجاد کنتراست به آن اضافه شده است.

اسکوتر پژو جانگو ۱۲۵

اسکوتر پژو جانگو ۱۲۵ از یک موتور هواخنک چهارسیلندر در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته بهره می‌برد. آیدیا، شرکتی که متخصص وسایل نقلیه الکتریکی و افزایش محبوبیت عمومی موتورسیکلت‌ها است، در حال واردات این اسکوتر به ژاپن با قیمت ۴۰۰۰ دلار است. این اسکوتر در نمایندگی‌های مجاز پژو در سراسر اروپا در دسترس است، اما وقتی این ۲۱ نسخه به فروش برسند، دیگر خبری از عرضه نسخه‌های جدید نیست.

اگر علاقه‌ای به اسکوتر پژو جانگو ۱۲۵ ندارید نگران نباشید - پژو جشن ۲۱۰ سالگی خودش را از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز کرده است. این یعنی ممکن است تا یکسال آینده شاهد عرضه نسخه‌های ویژه سالگرد دیگری توسط پژو باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد